Netværk

Kundecenterchefer

Har du ansvar for kundeserviceafdelingen og/eller call-center, og har du fokus på både strategi, udvikling og drift i din virksomhed? Trænger du til at blive beriget og udfordret i din rolle af andre ligesindede? Kom med i DI's netværk for kundecenterchefer, hvor du bliver en del af et professionelt fællesskab, der sætter dine konkrete opgaver i centrum.

Vi hjælper hinanden med at lykkes professionelt

Som kundecenterchef i en virksomhed står du ofte alene, når vigtige beslutninger skal træffes samtidig med, at du kontinuerligt skal udbygge dine faglige kompetencer og indsigter. I Dansk Industri tilbyder vi et fagligt netværk, som skaber et fortroligt forum, hvor netværksmedlemmerne kan imødegå udfordringer, løse problemer og se mulighederne sammen igennem erfaringsudveksling på et højt og professionelt niveau.

Du får inspiration og ny viden til dit arbejde

I netværksgruppen arbejdes der med aktuelle trends og tendenser for at bevare aktualiteten. Temaerne, der behandles i netværket, varierer og fastsættes af medlemmerne i netværket i tæt samarbejde med netværksfacilitatoren. På møderne sparrer netværksmedlemmerne på konkrete udfordringer. Derudover tilbyder DI en digital platform, som gør det muligt for netværksmedlemmerne at sparre imellem møderne.

Eksempler på temaer:
  • Digitalisering af kundeservice
  • Kundekommunikation (mundtlig og skriftlig)
  • Kundeservicekultur
  • Ledelse af den nye generation
  • Ledelse af teams i en kundeservicefunktion
  • Leanprocesser i administrationen

Sådan foregår det

Netværksmøderne faciliteres af en kompetent chefkonsulent fra DI, som har et bredt fagligt kendskab til ledelse. Det er facilitatorens opgave at sikre stabile rammer for netværkets møder og give kvalificeret med- og modspil, for at netværket skaber viden og værdi for medlemmerne. Der afholdes fire møder om året i netværket, og møderne afholdes på skift hos netværkets medlemmer.

Det er et helt genialt koncept både fra et personligt og professionelt synspunkt. Netværksdeltager Sidsel Støvring, UX Usability Engineering Manager, Radiometer Medical
  1. Ansvarsområde

  2. Erfaring

  3. Organisatorisk niveau

  4. Geografisk placering

Henrik Wedell-Neergaard

Chefkonsulent

Henrik har mere end 20 års erfaring med udvikling og undervisning af ledere på alle niveauer i en organisation. Henrik har været i Dansk Industri i mere end 10 år og har tidligere været ansat hos FLSmidth, hvor han bl.a. arbejdede med international lederudvikling. Henrik har selv været leder gennem en lang årrække og hans filosofi er, at en god leder er en leder, der har fuld fokus på mål og resultater velvidende, at de nås gennem mennesker.

  • Direkte +45 3377 3891
  • Mobil +45 2328 4934
  • E-mail hew@di.dk