Netværk

Ledelse af hybride arbejdsformer

Skal du lede hybridarbejde, og er du i tvivl om, hvordan du bedst gør det? Få viden og inspiration i dette netværk.

Efter mere end et år med hjemmearbejde, ser fremtidens arbejdsform ud som en hybrid: et miks af at arbejde på kontoret og fra andre lokationer. Det hybride arbejde er også en blanding af at arbejde virtuelt og mødes fysisk. Det sætter nye krav til dig som leder.

Det får du

I netværket for Ledelse af hybride arbejdsformer får du inspirationsoplæg og efterfølgende erfaringsudveksling i grupper. Vi kommer omkring følgende emner:

  • Regler og rammer for hjemmearbejde
  • Ledelse af hybridarbejde
  • Indretning af den hybride arbejdsplads
  • Næste skridt for hybridarbejde

Det praktiske

Netværket bliver virtuelt og afvikles på Microsoft Teams. Der bliver 5 møder af 2 timers varighed over de kommende 6-7 måneder. Netværket starter primo oktober.

Målgruppe

Netværket er relevant for dig som leder eller HR-manager, der skal arbejde med ledelse af hybridarbejde i den kommende periode.

Anette Hoppe Grønlund

Anette Hoppe Grønlund

Seniorchefkonsulent

  • Direkte +45 3377 3325
  • Mobil +45 4019 3076
  • Send e-mail