Arrangement

Salgskonferencen 2021 - Grib mulighederne

DI Handel inviterer til årets salgskonference. Her dykker vi ned i nogle af de trends og tendenser, som kan udvikle og styrke salget i din virksomhed.

Digitalisering, bæredygtighed og globalisering skaber konstant nye forretningsmuligheder, og kalder på handling her og nu i din virksomhed.

Deltag på Salgskonferencen 2021, hvor spændende cases og eksperter i digital forretningsudvikling, bæredygtig forretning og e-handel giver dig indsigt i og konkrete værktøjer til at gribe mulighederne i en tid, hvor betingelserne for at drive forretning ændres konstant og hurtigt.

Du vil blive klogere på hvordan:

  • Digitale koncepter kan understøtte din virksomheds arbejde med salg, marketing, e-business og kunder i Danmark og i udlandet
  • Din virksomhed kan imødekomme og udnytte den stigende interesse og behov for bæredygtige forretningsmodeller.

Programmet opdateres løbende nedenfor. 

Målgruppe
Direktører, salgs- og marketingchefer samt e-handelsansvarlige i handelsvirksomheder, der møder muligheder og forandringer i deres marked.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Program

  • Morten Resen

    Iværksætter og tidligere TV- og radiovært Morten Resen

    Moderator

  • 09.00

    Registrering og morgenmad

  • 09.30

    DI Handels branchedirektør Jacob Kjeldsen

    Velkommen

  • 09.40 Digital Handel

    Nye kundebehov- og koncepter

  • Thomas Terney

    Entrepreneur, forfatter og PhD i kunstig intelligens Thomas Terney

    Kunstig intelligens i fremtidens forretning

    Forstå hvad kunstig intelligens er, og hvordan handelsvirksomheder kan udnytte denne teknologi til at forbedre forretningen? Få viden og indsigt i de teknologiske muligheder og faldgruber, som kunstig intelligens medfører.

  • Poul Strandmark

    Adm. direktør Poul Strandmark, Bluepack A/S

    En SMV’s digitaliseringsrejse (film)

    Få indsigt i emballagevirksomheden Bluepacks digitaliseringsrejse og de bedste råd fra adm. direktør Poul Strandmark.

  • Michael Gadegaard

    Vicedirektør Michael Gadegaard, FTZ Autodele & Værktøj A/S

    Nye digitale kundekoncepter skaber mersalg

    FTZ er totalleverandører til autobranchen og en sparringspartner for deres kunder og slutbrugerne. Hør om de kundekoncepter FTZ har udviklet for at forblive relevant og udvikle deres salg.

  • 10.35 Pause

  • 11.00 Bæredygtig handel

    Fra megatrend til præmis

  • Signe Frese

    CSR-direktør Signe Frese, Coop Danmark A/S

    Bæredygtig handel – what, how and why?

    Hvad betyder det at arbejde med bæredygtighed som handels- og detailvirksomhed, hvordan bør du forholde dig til agendaen og ikke mindst hvorfor? Coop Danmark har i mange år placeret sig i toppen af de mest bæredygtige brands i Danmark, som et resultat af at arbejde aktivt mod bæredygtige tiltag som en præmis. Hør hvordan Coop arbejder med varekrav i forhold til kundeønsker, når forretning og ansvarlighed skal gå hånd i hånd.

  • Sidsel Lundtang Rasmussen

    Chief Sustainability Officer Sidsel Lundtang Rasmussen, Sprout Europe

    Blockchain og bæredygtighed (film)

    Vi møder Sprout i deres virksomhed, hvor de indvier os i, hvordan de arbejder for at gøre deres salg bæredygtigt med brug af bl.a. blockchainteknologien.

  • Britta K. Stenholt

    Adm. direktør Britta K. Stenholt, STARK Danmark

    Grøn er det nye sort

    Bliv inspireret af, hvordan STARK arbejder med at reducere den miljømæssige påvirkning i alle led af værdikæden – fra indkøb over egen drift til rådgivning af kunderne. Hør bl.a. om GENTRÆ, bæredygtig sourcing i dialog med leverandørerne, arbejdet med dokumentation, og hvad et helt korps af bæredygtighedsambassadører kan gøre for både kunderne og forretningen.

  • Paneldialog

    Virksomhederne er klar, men er kunderne?

  • 12.15 Frokost og netværk

  • 13.15 Global handel

  • Jan Kruse og Morten Bo

    Jan Kruse Hansen, CEO & Co-Owner og Morten Bo Madsen, Sales & Marketing Director & Co-Owner, Australian Bodycare.

    Amazon succes gav distributionsaftale (film)

    Med en portføjle på kun 25 produkter var eksport vejen til vækst for hudplejevirksomheden Australian Bodycare. I Tyskland ville distributørerne dog ikke sælge det ukendte brand, og virksomheden valgte derfor at gå på Amazon for at bygge deres brand op. Hør deres inspirerende historie.

  • Kasper S. Knudsen

    Commercial Director, B2B Kasper S. Knudsen, Impact A/S

    Trends og tendenser i e-handel

    Der er store potentialer i e-handel for danske virksomheder. Hør status på e-handel i og ud af Danmark i dag, og hvordan e-handel kan øge dit salg.

  • Stefan Dolleris

    E-commerce Manager Stefan Dolleris, Dinex A/S

    Transformation af B2B salget til online - 0 til 70 pct. på 18 måneder

    Dinex sælger udstødningsprodukter og emissionssystemer til ”tunge” køretøjer i hele verden. En ny B2B-webshop har taget Dinex på en international online rejse, hvilket har resulteret i, at over 70 pct. af salget på eftermarkedet i dag er online og muliggør adgang til nye markeder.

  • Paneldialog

    Kunderne er klar til e-handel – er virksomhederne?

  • Henrik Svanekiær

    Magisk mentalist Henrik Svanekiær

    Magisk sceneshow

    Manipulation, tankelæsning, intuition, magi og hypnose leveret på en stilet, sofistikeret og humoristisk måde, er ingredienserne, når Svanekiær underholder alle tilstedeværende samtidigt og magisk.

  • 15.00 Drinks og networking

    Copenhagen Distillery