Arrangement

Løft jeres salg med nye indsigter

På morgenmødet giver eksperter og medlemsvirksomheder dig et indblik i de nye muligheder og ny forståelse, så du går hjem med helt nye tanker og ideer til at udvikle jeres tilgang til salget.

Salg står overfor en markant anderledes verden end vi har kendt til de sidste 50 år. Digitalisering har skabt nye muligheder, indkøberne er blevet opkvalificeret og bæredygtighed og verdensmålene har skabt et behov for at være mere formålsdrevet. Samtidig har Corona i de sidste to år tvunget os til at speede det digitale møde med kunderne gevaldigt op, så danske virksomheder skal tænke agilt og digitalt for ikke at tabe pusten om kunderne i fremtiden. Alt dette former morgendagens salg og stiller nye krav til virksomhederne og deres salgsorganisation.
Vær med, når DI Handel og DI Regionalforeninger den 18. marts sætter spot på, hvordan I kan indtænke nye praksis for arbejdet med salg, se muligheder i nye salgskanaler og derved blive endnu skarpere i mødet med kunderne. På morgenmødet giver eksperter og medlemsvirksomheder dig et indblik i de nye muligheder og ny forståelse, så du går hjem med helt nye tanker og ideer til at udvikle jeres tilgang til salget. 


PROGRAM FOR MORGENMØDET

kl. 8.30 Kaffe, croissant og netværk

kl. 9.00 Velkommen V/ DI Handel

kl. 9.10 Tænk indkøb før du tænker salg  
Taler: Lars Bjerregaard Mikkelsen, Assc. Professor fra Institut for Forretningsudvikling og Teknologi, BTECH ved Aarhus Universitet
Bliv klogere på hvordan indkøberen prioriterer og segmenterer dig som leverandør, så I får optimeret salgskanalerne og møder kunderne, der hvor de helst vil møde jer.  

Kl. 9.40 Morgendagens Salg: De 7 salgsdyder og 10 acceleratorforløb
Taler: Peter Aakjær Jensen, markedsdirektør og Carsten Rothmann, salgsdirektør hos Customer Agency A/S
Med svar fra over 1.000 sælgere har Morgendagens Salg identificeret 7 salgsdyder, der kan løfte virksomhedernes salg. Vi har efterfølgende testet de 7 salgsdyder gennem 10 virksomheder. Hør hvad vi lærte af de ti virksomheder, og hvordan det har påvirket deres forretning.

kl. 10.20 Case: Globe systems A/S
Taler: En acceleratorvirksomhed fra Morgendagens Salg

Hør, hvordan en virksomhed har arbejdet med en eller flere af de syv salgsdyder. Hvilken effekt har det haft for salget og hvilke barriere løb de ind i.

kl. 10.35 Pause

kl. 10.50 B2B e-handel: Et digitalt salgsmøde mellem indkøber og sælger

Taler: Tevin Lac, fagleder i digital handel, DI Handel
Flere og flere indkøbere foretager indkøb online og analyser viser, at de ønsker at være selvbetjente, når det gælder simple produkter, men også køb af mere komplekse produkter og serviceydelser vinder indpas på denne kanal. Hvad siger de sælgende virksomheder til denne forandring? Og kan de indfri de forventninger, indkøberne har til en webshop?  

Kl. 11.05 Datadreven kundeindsigt, Løft salget med data

Taler: Kim Bruno-Lindby, chefkonsulent hos DI Handel

Projekt om SMV´ernes potentiale ved at arbejde med kundedata i forretningsudviklingen.   

kl. 11.20 Afrunding og tilbud til jer om at komme videre
  

Kl. 11.30 Tak for i dag