Arrangement
Konference om kernekraft i Danmark
Konferencen skal bidrage til en saglig og faktabaseret debat om kernekraft i Danmark. I tråd med DI's linje om teknologineutralitet samler vi centrale analyser og aktører for at belyse, hvordan kernekraft kan — eller ikke kan — indgå i en konkurrencedygtig og sikker forsyning, der understøtter den grønne omstilling.