Commercializing Sustainable Production
Bæredygtighed er på dagsordenen i mange produktionsvirksomheder. Men hvordan omsættes investeringerne i bæredygtighed til kommerciel værdi i virksomheden?
På webinaret ”Commercializing Sustainable Production” får du indblik i, hvordan der kan arbejdes med alle led i din værdikæde; fra bæredygtig produktidé til markedsintroduktion og succesfuldt salg.
På webinaret vil der være oplæg fra partner i rådgivningsvirksomheden Commerzial, Michael Jarnum, og Head of Sustainablity i Hempel A/S, Pau Huguet.
Webinaret gennemføres på engelsk.
På webinaret vil følgende nøgletemaer berøres:
Udarbejdelse af bæredygtige værditilbud
Forstå, hvorfor og hvordan, du er skarp på at differentiere dine produkter ud fra bæredygtighed og vigtigheden af at kortlægge og adressere interessenter på tværs af værdikæden som et led i dette.
Segmentér og kvalificér kunder baseret på bæredygtighedsbehov
Få et nyt bæredygtighedsperspektiv på din kundesegmentering, og hvordan du bruger tiden på de rigtige kunder fra starten.
Opbyg kompetencer og engagement hos dit eget salgs- og marketingteam
Forstå, hvorfor du først skal adressere forvirring og modstand inden for din egen kommercielle organisation, og lær tips og tricks til, hvordan du får dit team engageret.
Undgå faldgruberne i din salgsproces
Forstå den skiftende dynamik i salgs- og købsprocessen i forhold til bæredygtighed, og hvorfor din “gamle” måde at sælge på måske ikke er succesfuld i morgen.