Online kursus

Bliv synlig på nettet: Data, robotter og social selling

Coronakrisen har synliggjort behovet for at fremskynde den digitale omstilling. Det er nemt at se mulighederne i en digital omstilling af funktion som marketing, salg og kundeservice. Men hvad med de dele af virksomheden, der ikke er så nemme at digitalisere? Hvordan finder man nye underleverandører, laver partnerskaber om produktudvikling eller samarbejder med andre virksomheder om brug af nye teknologier?

På dette webinar kan du få inspiration fra 3 forskellige virksomheder, der hver især har skabt nye forretningsmuligheder gennem innovative måder at arbejde med digitalisering på. Du vil få et indblik i data og monitorering, social selling gennem medier som LinkedIn og hvad man kan bruge sociale robotter til.

Program

    • 14.00 Velkomst

      Nicolas Boalth, Senior Advisor Innovation, DI

    • 14.05 Monitorering af global media marketing tilstedeværelse

      Susan Keegan Elleskov, Digital Marketing Strategist, Welltec A/S

    • 14.25 Quick Q&A med Susan

      (Fortsættes med input fra næste indlæg)

    • 14.30 Ændret adfærd og kampagner på f.eks. LinkedIn

      Phil Witcomb, Global Marketing Manager, Palsgaard A/S

    • 14.50 Q&A med Phil og Susan

      Efterfulgt af kort pause

    • 15.05 Sociale robotter – eksempel fra ny robot-virksomhed

      Kian Floor Ulriksen, Medstifter, Yodaway ApS

    • 15.25 Q&A med Kian

      Efterfulgt af kort pause

    • 15.30 Afslutning

      Nicolas Boalth, Senior Advisor Innovation, DI

    • 15.35 Tak for i dag