Tech for topledere i serviceerhvervene
DI Service og Tech der tæller lancerer det skræddersyede og eksklusive træningsforløb og netværk "Tech for topledere i serviceerhvervene". Forløbet klæder topledere på til at sætte sig i førersædet og favne mulighederne i digitale teknologier.
Forløbet har følgende tre hovedformål:
- At accelerere indsigten i, hvilke teknologier der kan være med til at fremtidssikre branchen – både i forhold til at forbedre produktiviteten i branchen – men i mindst lige så høj grad for at sikre, at man øger kundefokus og skaber nye forretningsmodeller
- At øge evnen til at implementere digitale initiativer i virksomhederne og på tværs af forsyningskæden
- At give deltagerne kompetencerne til at være kompetente forbrugere i forhold til at øge beslutningsevnen til at vælge, købe, udvikle og prioritere investeringer i teknologi
Stærkt partnerskab står bag
Forløbet udbydes i partnerskab med Implement og DTU Compute, der hver især er garant for implementering og cutting-edge teknologiformidling i verdensklasse.
Tech for topledere i serviceerhvervene forløber som fem sessioner med et tydeligt fokus på implementering.
Den nyeste viden om cutting-edge teknologi
Deltagerne vil arbejde med den nyeste viden om bl.a. softwarerobotter til administrative processer, cobots til reduktion af manuelle og opslidende opgaver, virtual og augmented reality-teknologi til understøttelse af komplekse rutiner og opgaver og bakterie- og virusdræbende teknologier til reduktion af sundhedsskadelige partikler.
Program
-
-
3. marts 2021 Hvordan skaber og leder du en virksomhed, som kan udnytte de digitale muligheder?
Hvordan kan machine learning løfte udfordringer i servicebranchen?
-
-
-
29. marts 2021 Internet of Things skaber viden om verden gennem sensorer.
Hvordan får vi de data, vi har brug for, og hvordan realiserer vi forretningsværdien?
-
-
-
21. april 2021 Hvordan kan man optimere brugen af ressourcer og øge værdiskabelsen for kunden ved hjælp af end-to-end-digitalisering af leveranceprocessen?
-
-
-
26. maj 2021 Hvordan kan virtuelle gengivelser af verden skabe værdi i servicebranchen?
Kan vi opkvalificere og støtte medarbejdere på afstand?
-
-
-
22. juni 2021 Hvordan kan vi undgå fx nedslidning og øge brugeroplevelsen gennem forlængelse af den menneskelige intelligens og krop gennem AI og robotter?
-
Meld din interesse
Hvis du har spørgsmål eller ønsker at tilmelde dig Tech for topledere i serviceerhvervene, skal du kontakte Marie Hau på MHAU@di.dk.