DARIM medlemsseminar 2023
Invitation til medlemsseminar 21. + 22. september 2023
Kære medlem af DARIM
- Hvordan taler risikostyring ind i din virksomheds strategiproces?
- Får du taletid hos ledelse og direktion?
- Har du styr på dine mægleraftaler?
- Hvordan får du mest muligt ud af dit medlemskab hos FERMA?
- Hvad er formålet med DARIM, og hvor er foreningen på vej hen?
Disse spørgsmål og mange flere vil vi sammen forsøge at finde svar på ved dette års medlemsseminar. Programmet er sammensat af oplæg, gruppediskussioner og diskussion i plenum. Seminaret byder naturligvis også på god mulighed for netværk og socialt samvær.
Tag badetøjet med
Da DARIM er vokset ud af Gl. Vindinge afholdes seminaret denne gang på Sinatur Hotel Storebælt i Nyborg. Sinatur Hotel Storebælt ligger i vandkanten af Storebælt, så tag badetøjet med hvis du har lyst til en frisk dukkert.
VIGTIGT!
Læs venligst information vedr. overnatning, egenbetaling, til- og afmelding, gebyrer og deadline under programmet.
Vi glæder os til at se jer i "vandkanten"!
Med venlig hilsen
DARIMs Bestyrelse
Program
-
-
08.30 - 09.30 Ankomst og registrering
Kaffe/te og hjemmebagt brød
-
09.30 - 09.35 Velkomst
v. / formand for DARIM Charlotte Enggaard, Senior Director, Head of Group Risk Management, Carlsberg Breweries A/S
-
09.35 - 10.00 Introduktion til programmet og "bordet rundt"
v. / Charlotte Hedemark Hancke, Senior Risk Specialist, SAP Danmark A/S, Sussi Sommer Bisgaard, Senior Risk Manager, Coloplast A/S og Thomas Lau Christensen, Head of Risk and Insurance, Nordic Leisure Travel Group Denmark A/S
-
12.00 - 13.00 Frokost og netværk
-
14.30 - 15.00 Kaffe og netværk
-
15.00 - 15.45 Hvad er FERMA - og hvordan kan du som forsikrings- og risikoansvarlig få udbytte af dit medlemskab?
v. / Charlotte Hedemark Hancke, Customer Success Risk Assurance, Global Risk & Assurance Services, SAP Denmark. samt kommende præsident for FERMA, Lise Møller Frikke, VP Head of Global Field Risk Services, Global Risk & Assurance Services, SAP Denmark og Sussi Sommer Bisgaard, Senior Risk Manager, Coloplast A/S
-
16.30 - 16.45 Information fra DARIMs bestyrelse
v. / formand for DARIM Charlotte Enggaard, Senior Director, Head of Group Risk Management, Carlsberg Breweries A/S
-
16.45 - 17.00 Kort pause
-
18.00 - 19.00 Pause (egen tid)
-
18.45 Velkomstdrink fra kl. 18.45
-
-
-
09.00 - 09.45 Opsamling og feedback på dag 1
PLENUM - faciliteret v. DARIMs bestyrelse
-
09.45 - 10.00 Kort kaffe-pause
-
10.50 - 11.45 Præsentation af ny ”ikke juridisk” template til inspiration for DARIMs medlemmer
v. / Charlotte Enggaard, Senior Director, Head of Group Risk Management, Carlsberg Breweries A/S
-
11.45 - 12.00 Opsummering og tak for nu
v. / Charlotte Hedemark Hancke, Senior Risk Specialist, SAP Danmark A/S, Sussi Sommer Bisgaard, Senior Risk Manager, Coloplast A/S og Thomas Lau Christensen, Head of Risk and Insurance, Nordic Leisure Travel Group Denmark A/S
-
12.15 - 13.15 Frokost
-
Tak for denne gang og god tur hjem :-)
-
Til/afmelding, egenbetaling og gebyrer
Tilmelding:
Tilmelding foregår via menuen i højre side.
Vær venligst opmærksom på, at du vil blive bedt om at tage stilling til hvilke dage, du ønsker at deltage, om du ønsker overnatning, deltager i måltiderne osv.
Kontroller venligst at din tilmelding er korrekt, når du modtager din bekræftelse på email.
Deadline:
Deadline for tilmelding er onsdag den 6. september 2023 (grundet bookning af værelser). Hvis du tilmelder dig efter deadline, vil du komme på venteliste og herefter få tildelt plads i tilfælde af afbud. Ledige pladser tildeles efter "først til mølle".
Overnatning:
Overnatning inkl. morgenmad koster kr. 850,00 pr. person (inkl. moms). OBS! Vær opmærksom på at overnatning betales direkte til hotellet ved check-ud.
Seminaret inkl. forplejning er kontingentbetalt.
VIGTIGT!!! Kontroller venligst på din bekræftelse, at du har fået booket overnatning. Der er pres på møde- og konferencefaciliteter på Fyn. Det er derfor usandsynligt, at vi vil kunne hjælpe med overnatningsmulighed på dagen.
Check-ind og check-ud
Check-ind fra kl. 14.00 torsdag / Check-ud senest kl. 10.00 fredag.
Afmelding:
Afmelding til seminar og måltider kan ske omkostningsfrit indtil 48 timer før arrangementstart. Afbud senere end dette tidspunkt faktureres med et gebyr på kr. 500,00 ekskl. moms.
Overnatning faktureres jf. konferencestedets afbestillingsregler (hotelværelser/gruppereservation).
No show fee:
No show faktureres med et begyr på kr. 500,00 ekskl. moms.
Dette gælder både i tilfælde af udeblivelse til det faglige arrangement (een eller begge dage), medlemsmiddagen (torsdag) og tilmeldt frokost fredag.