DARIM Heldagskonference 2025 for medlemmer og samarbejdspartnere
FREMTIDENS RISK MANAGER
Kære DARIM medlem
Onsdag den 12. marts 2025 inviterer DARIM igen til den årlige heldagskonference, hvor vi byder både medlemmer og samarbejdspartnere velkommen.
Programmet er i år bygget op, så det understøtter DARIM's nye strategi.
Vi starter holistisk, med værdikæden af en risiko og skal forstå sammenhængen mellem de forskellige stakeholders. Derefter kigger vi på to konkrete udfordringer, som vi som risk managers står overfor; hvilke tools eksisterer til at synliggøre vores værdi, og hvordan anvender vi kunstig intelligens? Vi slutter dagen med en fælles problemstilling, som vi står overfor som branche: Hvordan sikrer vi, at fremtidens potentialer finder interesse i vores profession?
Hele programmet er bygget op omkring co-creation sessioner, og der har været stor interesse for at deltage. I alt har over 30 personer været involveret i at sikre, at vi får et alsidigt og succesfuldt program.
Traditionen tro afslutter vi dagen med en hyggelig middag i godt selskab med Scandic Copenhagen’s personale.
Se det fulde program nedenfor.
Vi glæder os til at ser dig!
Med venlig hilsen
DARIM's bestyrelse
Se venligst PRAKTISK INFORMATION om til- og afmelding samt afmeldings- og No Show gebyrer under programmet.
Program for heldagskonferencen
-
-
09.30 - 10.00 Ankomst og registrering
+ opstilling af stande inden mødets start (branchen)
-
10.00 - 10.30 Fælles morgenmad og netværk
-
10.30 - 10.45 Velkomst - og "bordet rundt"
v. / Bestyrelsesleder Thomas Lau Christensen og vicebestyrelsesleder Sussi Sommer Bisgaard
-
11.45 - 12.15 Kaffe og netværk
-
13.00 - 14.00 Frokost og netværk
-
15.00 - 15.30 Kaffe og netværk
-
16.45 - 17.05 Evaluering af co-creation sessions
Plenum v./ DARIMs bestyrelse
-
17.05 - 17.30 Members only session (nedpakning for branchen)
v. / DARIMs bestyrelse
-
17.30 Velkomstdrink
-
18.00 Middag
-
21.00 Tak for i dag
-
Praktisk information
Tilmelding
Tilmelding foregår via menuen i højre side. Efter tilmelding vil du modtage en bekræftelse på mail. Hvis du ikke modtager en bekræftelse, er du ikke tilmeldt. Prøv igen - eller kontakt Benedikte Fogh Kristiansen.
Deadline
Deadline for tilmelding er tirsdag den 25. februar 2025.
Pris
Arrangementet inkl. middag er kontingentbetalt for medlemmer af DARIM. Inviterede repræsentanter fra branchen betaler for deltagelse.
Afmelding/afbud
Afmelding kan ske omkostningsfrit indtil 48 timer før arrangementstart. Afbud senere end dette tidspunkt faktureres med et gebyr på kr. 500,00 ekskl. moms.
No Show fee
No Show faktureres med et gebyr på kr. 500,00 ekskl. moms. Dette gælder både i tilfælde af udeblivelse fra det faglige arrangement og/eller middagen.
Spørgsmål
Hvis der skulle opstå spørgsmål, eller du har kommentarer, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte enten DARIMs bestyrelse eller sekretariatsansvarlig Benedikte Fogh Kristiansen.