IAD’s ordinære generalforsamling 2026
Herved indkaldes til ordinær generalforsamling i IAD - Industriens Arbejdsgivere i Danmark. Den afholdes 16. april 2026 kl. 12-13

Dagsorden for generalforsamling:
- Valg af dirigent
- Bestyrelseslederens beretning
- Forelæggelse af det sidste års regnskaber til godkendelse
- Fastsættelse af kontingent for det kommende år
- Valg til bestyrelsen
- Valg af kritiske revisorer
- Valg af medlemmer til DI’s generalforsamling
- Indkomne forslag fra medlemmer
- Eventuelt
Forslag, der ønskes optaget til behandling på dagsordenen, skal ifølge vedtægterne være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før mødet. Evt. forslag bedes fremsendt elektronisk til sekretariatsleder Lisbeth Heyde, lin@di.dk senest torsdag den 2. april 2026.
Fuldmagt
Hvis virksomheden er forhindret i selv at deltage i generalforsamlingen, opfordres I til at afgive fuldmagt. Fuldmagt kan afgives til bestyrelsen eller et andet medlem.
I henhold til vedtægternes § 15, stk. 2 kan en medlemsvirksomhed foruden sin egen stemme dog kun afgive stemme for ét medlem ifølge fuldmagt. Bestyrelsen kan bære et ubegrænset antal fuldmagter.