Arrangement

DI Aalborg - Erhvervstræf 2022

Kan man som nordjysk virksomhed forberede sig på en pandemi eller på krig i Europa? Hvordan navigerer man som virksomhedsleder blandt cybertrusler og knækkede forsyningskæder? Og hvordan tiltrækker og fastholder man de rigtige medarbejdere?

Det er nogle af de spørgsmål vi stiller os selv og hinanden, når vi den 19. maj inviterer til Erhvervstræf under overskriften ”Fælles om fremtiden”. Vi har inviteret en række af dem, der arbejder med udfordringerne til daglig til at inspirere med nye ideer, erfaringer og måder at gribe tingene an på.

For når vi står sammen, tænker nyt og holder hinanden på benene, kan vi også lettere gribe de muligheder, som store forandringer også bringer med sig.

Program

  • 15.00

    Generalforsamling

    (Kun for medlemmer af DI Aalborg)

  • 15.30

    Registrering og kaffe

  • 16.00

    At navigere i det uforudsigelige

    Velkomst og åbning af Erhvervstræf 2022 v. formand Peter Rindebæk, DI Aalborg

  • 16.15

    Krigen og pandemiens betydning for dansk økonomi og danske virksomheder

    Lektor Mikael Randrup Byrialsen, Aalborg University Business School

  • 16.35

    Håndter udfordringerne og grib mulighederne i Nordjylland

    Rådgivningsdirektør Kinga Szabo Christensen, Dansk Industri

  • 16.55

    Forsyning, sikkerhed og arbejdskraft – sådan ruster vi os

    CEO Anders Kold, Mekoprint A/S

  • 17.15

    PAUSE & NETVÆRK

  • 17.40

    Uddeling af lærlingeprisen 2022

  • 17.50

         

    Fælles om at styrke nordjyske virksomheder

    CEO Casper Hansen, Technicon A/S
    Prorektor Anne Marie Kanstrup, Aalborg Universitet

  • 18.20

    Fodbold og fællesskab

    CEO Thomas Bælum, AaB A/S

  • 18.40

    Fælles om fremtiden

    Regionsrådsformand Mads Duedahl, Region Nordjylland
    Formand Peter Rindebæk, DI Aalborg

  • 19.00

    MIDDAG

  • Moderator

    Rolf Ejlertsen, Rolf’s Bureau

Henrik Marcher Larsen

Henrik Marcher Larsen

Chefkonsulent

Fagligt ansvarlig

Susanne Graversen

Susanne Graversen

Koordinator

Praktisk ansvarlig