Arrangement

DI Trekantområdet - Erhvervstræf 2022

Hvordan udnytter vi potentialerne i grøn omstilling og digitalisering

Efter to års ufrivillig coronapause er vi glade for igen at kunne invitere til Erhvervstræf, hvor vi kan mødes i samme fysiske rum til netværk og inspiration. For hvis der er noget tiden kalder på, så er det sammenhold.

Fremtiden er med ét blevet mere usikker. Ud over den menneskelige tragedie, som udspiller sig i Ukraine i disse dage, så skaber situationen også stor usikkerhed for mange virksomheder.

Men en ting synes at være helt sikker; der vil blive sat ekstra turbo under den grønne omstilling – og digitalisering og automation. Det giver nye markedsmuligheder for vores virksomheder, men også mange udfordringer.

Det kræver bl.a. at vi kan skaffe de kvalificerede hænder til at udvikle og producere de nye løsninger.

Program

  • 15.00

    Generalforsamling

    (Kun for medlemmer af DI Trekantområdet)

  • 15.30

    Registrering

  • 15.45

    Velkomst og åbning af Erhvervstræf 2022 v. formand Carsten Kind, DI Trekantområdet

    Hvordan udnytter vi potentialerne i grøn omstilling og digitalisering

  • 15.50

    Branchedirektør Rikke Zeberg, DI Digital

    Digitaliseringens mange muligheder

  • 16.05

    Bjarne Søndergaard, Vice President, Alfa Laval Kolding A/S Michael Nielsen, CEO, Beckhoff Automation ApS Rikke Zeberg, Branchedirektør, DI Digital

    Hvordan kan virksomhederne i højere grad udnytte digitalisering og automation?

  • 16.30

    PAUSE & NETVÆRK

  • 16.50

    Adm. direktør Jan Hessellund, Billund Lufthavn

    Dansk luftfart i en forandringstid

  • 17.10

    Sekretariatschef, Triangle Energy Alliance, Søren Schmidt Thomsen

    Power to X i Trekantområdet – potentialer og udfordringer

  • 17.25

    Årets lærlingepris

  • 17.35

    Formand Carsten Kind, DI Trekantområdet

    Afslutning

  • 17.40

    FORPLEJNING & NETVÆRK

  • Moderator

    Rolf Ejlertsen, Rolf’s Bureau

Morten Karlsbjerg

Morten Karlsbjerg

Chefkonsulent

Fagligt ansvarlig

Susanne Munk Jørgensen

Susanne Munk Jørgensen

Teamleder

Praktisk ansvarlig