Undgå at falde i Greenwashing fælden
- Webinar om troværdig kommunikation om bæredygtige tiltag
Hvordan bruger du de bæredygtige tiltag, som din virksomheder tager som sellingpoints?
Hvilke tal, analyser skal du have, før du kommunikerer om din virksomheds tiltag eller dine produkters grønne profiler? Må du fortælle om din bæredygtige ambition / vision, selvom du ikke er i mål og ikke kender alle skridt på vejen til målet?
Det er nogle af de spørgsmål, som melder sig, når virksomhederne arbejder med bæredygtighed og verdensmål. Få svar på disse spørgsmål, når DI Hovedstaden, Erhvervshus Hovedstaden og Vestegnens kommuner går i dybden med fænomenet Greenwashing på et morgenwebinar d. 24. august fra 08-09.
Du kan hele vejen i gennem chatte dine spørgsmål ind til eksperterne, så du bliver godt rustet til din fremtidige markedsføring.
-
-
Velkomst v. Jacob Himmelstrup, adm. direktør i Nærenergi og næstformand i DI Hovedstaden
-
Hvorfor er det så svært at kommunikere grøn omstilling?
- Line Poulsen, chefkonsulent i DI og Nicholas Mohr Krøyer, forretningsudvikler i Erhvervshus Hovedstaden sætter emnet i praktisk perspektiv og inddrager cases fra både vellykkede og knap så vellykkede sellingpoints.
-
Kan vi bruge lovgivningen som vejviser?
- Heidi Højmark Helveg, advokat i CO:Play, har speciale i markedsføringsloven og vil gennemgå lovgivningen på området.
-
Sådan fortæller vi om vores grønne ambitioner
- Mikael Kremmer, adm. Direktør i Altiflex Aps, deler sine erfaringer med grøn markedsføring som SMV-virksomhed.
-