Den digitale kunderejse - fra strategi til online salg og vækst
Mange virksomheder overvejer i disse tider, hvordan de sammensætter det rette kanalmix. Skal du investere i egne online kanaler, booste dine forhandlers digitale salgskanaler eller begge dele? Deltag i konferencen og lad dig inspirere af andre virksomheder.

Salget er flyttet online i sådan en grad, at enhver virksomhed skal gentænke sine salgskanaler og sikre sig det rette kanalmix. For producenter gælder det, at dit produkt og brand er online, hvad enten du vil det eller ej. Så hvordan tager du ejerskab og får del i den digitale vækstkurve?
Skal du investere i egne online kanaler, booste dine forhandlers digitale salgskanaler eller begge dele? Hvilke muligheder har du?
Uanset hvilken strategi du vælger, skal du tage ejerskab på den digitale kunderejse for at vækste dit salg. Det gælder både for brand-ejere, producenter og forhandlere på tværs af kundestrømmen B2B, B2C og D2C.
Til konferencen ”Den digitale kunderejse – fra strategi til online salg og vækst” sætter vi fokus på den digitale kunderejse, salgskanalmixet og dine muligheder uden kanalkonflikt med forhandlerne.
Deltag og få svar på:
- Den digitale kunderejse anno 2022 - hvorfor, hvad og hvordan.
- Hvordan du kan lykkes med egne digitale salgskanaler og bevare det gode samarbejde med forhandlerne.
- Hvordan succesfulde danske virksomheder har transformeret og eksekveret deres digitale salgsstrategi