Den digitale kunderejse - fra strategi til online salg og vækst
Hvordan tager du ejerskab og får del i den digitale vækstkurve? Se eller gense inspirerende virksomheder, der på hver sin måde er lykkedes med den digitale kunderejse.
Salget er flyttet online i sådan en grad, at enhver virksomhed skal gentænke sine salgskanaler og sikre sig det rette kanalmix. For producenter gælder det, at dit produkt og brand er online, hvad enten du vil det eller ej.
Hør oplæg fra Joachim Allerup, Salesforce, Nupo, Odense Marcipan, FTZ, Arla samt The Army Painter og hør, dagens ekspertpanel diskutere muligheder og udfordringer ved den digitale kunderejse.
Joachim Allerup: Vejen til den digitale kunderejse
Salesforce: Den digitale kunderejse med smart tech
Nupo: Fra Retail til eTail – om kanalmix og om at være i kontrol
Odense Marcipan: Om direkte salg til forbrugerne
FTZ: Den digitale transformation starter med en kundevendt strategi
Arla: Hvordan orkestrerer man en ambitiøs e-commerce strategi uden egne digitale salgskanaler?
The Army Painter: Hvordan vinder man den digitale hylde og får ejerskab over sit brand?
Paneldebat: Udfordringer og muligheder ved den digitale kunderejse