Arrangement

Få sælgeren til at elske online salg

Hvordan får du online salg, organisationen og marketing til at arbejde i samme retning? Og hvordan omstiller du klassisk salg til online salg? Få indspark til eCom Club og hør, hvordan Dinex er lykkedes med at transformere salget.

Vi mødes i Dinex nye flotte showroom. Dinex har flyttet 75% af B2B ordrerne fra offline til online via webshoppen og vil fortælle, hvilke udfordringer og succeser de har haft ift. at få organisationen og især sælgerne med på den rejse.
Du vil også møde Hans Løjborg Appelby, Partner og medejer af Mindmill, som er et af landets førende B2B bureauer med over 100 aktive kunder: Han vil give os indspark til:

  • Hvordan lærer du kunderne at købe digitalt
  • Sådan motiverer du salgsafdelingen til at fremme digitalt salg
  • Hvilke værktøjer er salgsafdelingens bedste venner i en digital tidsalder
  • De typiske udfordringer ved en ny forandret salgsproces, og hvordan du kan sikre ejerskab i hele organisationen

Det er et interaktivt event, hvor du bliver aktiveret med øvelser, og hvor samtalen bliver formet af dine spørgsmål og erfaringsudvekslinger.

Du vil gå hjem med inspiration til at arbejde proaktivt med digitalisering af salgsprocessen og konkrete indsatsområder, du kan eksekvere på.

Det er målet, at du får en klar idé til at skabe sammenhængskraft mellem online salg, organisationen og marketing.

Program

    • 08.30 Kaffe og godmorgen

      v/Mie Bilberg, Chefkonsulent e-commerce, Dansk Industri

    • 08.45 Dinex' omstilling af salg til online salg

      v/ Stefan Dolleris Head of e-commerce, Dinex

    • 09.15 Hvordan skaber du sammenhæng mellem online salg, organisationen og marketing

      v/ Hans Løjborg Appelby, Partner og medejer af Mindmill

    • 10.15 Øvelser og erfaringsudveksling blandt deltagende gæster

    • 11.00 Tak for i dag