e-commerce og bæredygtighed
Hvordan spiller bæredygtighed ind i hele din e-commerce – fra produktion, markedsføring, emballage, leverandører og levering? Deltag i konferencen og få inspiration fra eksperter og cases.

e-commerce er ikke bæredygtig af natur, men bæredygtighed er blevet et konkurrenceparameter, ingen kan komme uden om længere. Hver tiende forbruger og professionel indkøber fravælger en webshop på grund af manglende klimahensyn.
Til konferencen "e-commerce og bæredygtighed – klimaet, kunderne og forretningen vinder” får du strategisk indspark til den grønne omstilling og konkrete anbefalinger fra succesfulde virksomheder, der på hver sin måde har fået online salg og bæredygtighed til at gå hånd i hånd.
Deltag og få:
- Strategisk indspark til bæredygtig online forretning
- Inspiration til tech og løsninger, der understøtter den grønne omstilling
- Konkret erfaring fra Ikea, Coop og Orklas arbejde med grøn e-commerce
Program
-
-
8.30 Morgenmad og registrering
-
9.00 Velkommen
Stine Sander, Vice President, Parcels, Retail & Communication, PostNord, og Jacob Kjeldsen, Branchedirektør, Dansk Industri
-
Moderator
Anna Fenger Schefte
-
STRATEGI OG TECH
-
10.10 Styrk konkurrenceevnen med et klimaregnskab
-
10.40 Pause
-
PRODUKT OG OMSTILLING
-
11.00 Orkla
TBA
-
11.30 Coop
TBA
-
12.05 Frokost
-
MARKEDSFØRING
-
12.55 Hvordan undgår du greenwashing/greenhusing
Astrid Haug
-
13.25 Q&A med ekspertpanel
TBA
-
13.50 Pause
-
EMALLAGE OG LEVERING
-
15.20 Afrunding
Stine Sander, Vice President, Parcels, Retail & Communication, PostNord, og Jacob Kjeldsen, Branchedirektør, Dansk Industri
-
15.30 Tak for i dag
-