Online kursus

Få gavn af automatisering

Oplever du, at det kan være svært at finde ud af, hvor du skal automatisere i din virksomhed? Og føles det som at lede efter en nål i en høstak at opspore de rigtige samarbejdspartnere?

På dette kursus lærer du, hvordan netop din virksomhed kan drage fordel af automatisering gennem en styret proces, du kan anvende igen og igen. Forløbet klæder dig desuden på til at træffe beslutninger om, hvilke af din virksomheds processer, der vil være bedst at automatisere. Du vil også få hjælp til at afdække hvilke leverandører, der vil være de mest relevante samarbejdspartnere for din virksomhed.

Det får du

Gennem et forløb over to online moduler med teori, dialog og sparring med andre, lærer du at identificere din virksomheds automatiseringspotentiale. Oven i dette vil kurset også gøre dig klogere på det betydelige besparelses- og produktivitetspotentiale, som automatisering besidder. Du får desuden kendskab til en række problemstillinger, som du kan løse gennem præsenterede metoder og værktøjer.

  • Modul 1
    – Automatiserings-roadmap:
    Overblik over din produktion, og tydelig anbefaling af,
    hvor du bør starte din automatiseringsrejse

    Automatiseringsbudget:
    Find ud af, hvor mange penge, du bør bruge på automatisering, for at opretholde en positiv ROI

  • Individuel rådgivning med en automatiseringsekspert:
    Få hjælp til at beskrive din markedsundersøgelse af en automatiseringsekspert. Du kan også få ekspertens øjne på dit automatiserings-roadmap eller dit -budget

  • Modul 2
    – Markedsundersøgelse:
    Beskriv dit behov for automatisering, og spørg markedet om en automatiseringsløsning, der dækker dit behov

    – Næste skridt:
    Hvordan læser jeg de indkomne besvarelser fra leverandørerne og hvad skal jeg gøre herfra?

Målgruppe

Ledere og medarbejdere med interesse/ansvar for automatiseringsopgaver i virksomheden.

Varighed

2 moduler af tre timers varighed.
1:1 sparring mellem modulerne.

Moduler

    • – Automationsroadmap: Overblik over din produktion, og tydelig anbefaling af, hvor du bør starte din automationsrejse – Robotbudget: Find ud af, hvor mange penge, du kan bruge på indkøb af robotter, så du opretholder en positiv ROI

    • – Individuel Robot rådgivning: Få hjælp til at beskrive din markedsundersøgelse af en robotekspert. Du kan også få ekspertens øjne på dit automations-roadmap eller dit robotbudget

    • – Markeds undersøgelse: Beskriv dit behov for automatisering, og spørg markedet om en automationsløsning, der dækker dit behov – Næste skridt: Hvordan læser jeg de indkomne besvarelser fra leverandørerne og hvad skal jeg gøre herfra?