Kursus

Brug af sociale medier

Facebook er verdens største sociale medie, som bruges af både privatpersoner, virksomheder, bloggere, politikere, meningsdannere osv. Medier giver dig i det hele taget et hav af muligheder for at optimere, promovere og skabe opmærksomhed omkring dig og dit brand! Men hvordan får din virksomhed egentligt mest ud af de sociale medier og opnår dets fulde potentiale?

Det har du nu muligheden for at lære meget mere om på kurset ”Brug af sociale medier”, hvor du bl.a. vil høre om, hvordan Facebook og andre sociale medier fungerer som medier. Derudover vil kurset også berøre medier som markedsføringsværktøj, da det kan være utroligt svært, at vide hvordan man skal håndtere de sociale mediers mange muligheder uden at give op på forhånd. Kurset er altså for dig, som oplever udfordringer med de sociale medier og trænger til en gennemgang af de mest centrale emner, der er med til at booste din virksomheds brand awareness.

Vi ser blandt andet på:

  • Generelt om sociale medier

 – Sådan kommer du i gang

  • De sociale medier som markedsføringsværktøj

 – Annoncering på de sociale medier

 – Indhold med værdi

  •  De sociale medier til rekruttering

– Facebook vs. Linkedin samt andre medier

Kurset henvender sig til

Dig der er ansvarlig for markedsføring, og er i gang med Facebook som marketingskanal eller overvejer at bruge mediet fremover.

Underviser

Morten Arnskov Bøjesen

Konsulent

  • Mobil: +45 2980 3522
  • Direkte: +45 3377 3954
  • E-mail: moab@di.dk

Sanne Trasborg

Sekretær

  • Direkte +45 3377 4724
  • Mobil +45 3016 6551
  • E-mail satr@di.dk