Webinar

Business Cases from New Retail in China

Webinaret ser nærmere på 'New Retail' konceptet i Kina via interessante og relevante cases. I Kina er fremtiden nu, og fremtiden er New Retail. Det kinesiske marked er i konstant udvikling, og det gælder især for detailhandlen.


I Kina er New Retail således allerede en realitet og ikke blot et buzzword. Online og offline kanaler smelter sammen for at skabe fuldt integrerede brugeroplevelser. Forbrugere kan shoppe, mens de bruger tid på sociale medieplatforme såvel som i fysiske butikker og traditionelle e-handelsplatforme. Brands skaber deres egne økosystemer, som er uafhængige af tid, sted og platform.


Niels Christian Flintholm fra LEAF Digital vil introducere denne fascinerende verden, og hvordan dit brand kan udnytte den. Han giver samtidigt sit eget perspektiv på udviklingen med udgangspunkt i personlige cases og erfaringer. Webinaret indgår i DI’s bestræbelser på at kaste lys over Kinas hurtige digitale udvikling.

Program

    • 10:00 Velkomst

      Emma Lieser, Dansk Industri

    • 10:05 Indlæg: Business Cases fra New Retail i Kina

      Niels Christian Flintholm, LEAF Digital

    • 10:45 Q&A session

Om Niels Christian Flintholm
Niels Christian er partner hos LEAF Digital og har en kandidatgrad i kinesisk. Han har betydelig erfaring med at hjælpe europæiske brands til succes på det kinesiske marked via et stærkt fokus på markedsanalyse samt design og eksekvering af digitale strategier. Niels Christians egne cases fra Kina inkluderer adskillige SMV'er samt multinationale brands som Atria, Heinemann og Hummel.

Om LEAF Digital
Med kontorer i København og Shanghai er LEAF Digital stærkt positioneret til at hjælpe kunder med at realisere deres potentiale i Kinas digitale økosystem. LEAF Digital arbejder på tværs af online platforme, geografier og kulturer og samarbejder i tæt dialog med deres kunder, uanset om behovet er optimering af onlinesalg på Tmall, øget eksponering på sociale medier eller planlægning og udførelse af digitale strategier på WeChat, Weibo, Xiaohongshu eller andre kinesiske platforme.