Webinar

Den digitale virksomhed

RPA er en populær teknologi, der kan spare dig mange administrative ressourcer. Så hvordan kommer man egentligt i gang? Få svaret på dette webinar.

Kvinde i digital virksomhed
Foto: Getty Images

Hver 3. kontoransat er ansat i en stilling, der helt eller delvist kan automatiseres. Med administrative robotter, også kaldet RPA (Robotic Process Automation) kan man fjerne de rutineprægede opgaver, så medarbejderen får tid og ressourcer til andre og mere værdiskabende opgaver. 

RPA er skræddersyet computersoftware, der kan bruges til at automatisere simple, regelbaserede, administrative processer med mange gentagelser. Det er ikke raketvidenskab, men tvært imod en velafprøvet teknologi med gode erfaringer på tværs af brancher.

Et vellykket RPA-projekt skaber værdi på bundlinjen og mere meningsfyldt arbejde for den enkelte medarbejder.  

Det får du 

På webinaret får du viden om:
• Hvor du kan bruge RPA i din forretning
• En konkret introduktion til, hvordan man kommer i gang med RPA.
• Erfaringer fra en virksomhed, der allerede bruger RPA i deres arbejde.

Målgruppe

Målgruppe er ledere og HK’ere, der ønsker at blive klogere på, hvad RPA er, og hvordan det kan bruges i forretningen. 

 

Dette webinar bliver afholdt i samarbejde med HK og du modtager et link forud for webinaret.