Webinar

Hvad skal varen koste? Prissætning for startups

Få indsigt i metoder, prismodeller og vigtige overvejelser, når du skal prissætte dine produkter eller ydelser.

Foto: Getty Images

Webinaret er afholdt. Du kan se optagelsen herunder.

Du har udviklet et nyt produkt, som ikke findes på markedet i forvejen. Nu er det store spørgsmål, hvilken pris du skal kræve for det. Der er ingen direkte konkurrenter at kigge på, og du har ikke selv en historik at læne dig op ad. Du skal have dækket dine omkostninger, men hvor stor fortjeneste kan du lægge på uden at skræmme potentielle kunder væk? Og ikke mindst, hvad er kunderne villige til at betale? Der er mange spørgsmål og ikke altid noget enkelt svar.

På dette webinar får du indsigt i, hvordan du maksimerer virksomhedens profit gennem værdibaseret prissætning. Ved værdibaseret prissætning er udgangspunktet den værdi, produktet skaber for kunderne. Vi kommer blandt andet omkring begreber som prisdifferentiering, prishegn og prispsykologi.

Casper Mønsted er dagens ekspert, som fortæller om anvendelse af værdibaseret prissætning. Derefter giver Jens Peder Kristensen indblik i en konkret case med introduktion af et nyt produkt til under den halve pris af det oprindelige.

Der er mulighed for at stille spørgsmål undervejs i webinaret.

Om oplægsholderne

Casper Mønsted er seniormanager og partner i Incentive, som bl.a. er eksperter i prissætning. Casper er medforfatter af bogen Ny Prissætning.   

Casper Mønsted   

 

Jens Peder Kristensen er adm. direktør og stifter af TinyMobileRobots, som udvikler robotter til opmærkning af blandt andet sportsbaner

 

Bente Kruckenberg

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4626
  • Mobil +45 2191 6921
  • E-mail bekr@di.dk

Anders Sparre

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3973
  • Mobil +45 2627 2494
  • E-mail asp@di.dk