Webinar

Indgåelse og opsigelse af lokalaftaler

Har I lokalaftaler på virksomheden, der har brug for en opdatering? Har I behov for at indgå eller opsige jeres lokalaftaler eller ønsker I viden om lokalaftaler?

Foto: GettyImages

Webinaret starter:

27.10.2021 14:00

Har I lokalaftaler på virksomheden, der har brug for en opdatering? Har I behov for at indgå eller opsige jeres lokalaftaler eller ønsker I viden om lokalaftaler?

Så har du mulighed for at tilmelde dig et webinar om indgåelse og opsigelse af lokalaftaler.

Dette webinar er nummer 8 i en webinarrække om hvordan virksomhederne kan optimere medarbejdernes arbejdstid og betaling. Du kan naturligvis deltage i webinaret, selvom du ikke har deltaget i de andre i rækken.

Webinarerne tager udgangspunkt i de problemstillinger, der typisk giver virksomheden udfordringer, hvad angår håndtering af arbejdstiden.

Webinarerne indeholder både en gennemgang af de regler, der er gældende i forhold til den konkrete problemstilling samt gode råd til, hvordan problemstillingen kan håndteres så optimalt som muligt.

På webinaret vil vi stille skarpt på lokalaftaler. Hvordan lokalaftaler indgås og hvordan de opsiges.

Det er DI’s personalejuridiske specialister, der vil give et overblik over reglerne. Der vil der være mulighed for at stille spørgsmål i chatfunktionen under webinaret.

Lene Pryds Bach

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3359
  • Mobil +45 2060 6999
  • Send e-mail  

Jesper Timann Thomasen

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4644
  • Mobil +45 5213 2368
  • Send e-mail