Webinar

Planlægning af arbejdstiden i forbindelse med afvikling af hovedferie 2021

Står du over for at skulle planlægge arbejdstiden i forbindelse med den forestående hovedferie for medarbejdere ansat i henhold til Industriens Overenskomst?

Foto: GettyImages

Webinaret starter:

21.04.2021 14:00

Dette webinar er nummer 3 i en webinarrække om hvordan virksomhederne kan optimere medarbejdernes arbejdstid og betaling.

Webinarerne tager udgangspunkt i de problemstillinger, der typisk giver virksomheden udfordringer, hvad angår håndtering af arbejdstiden.

Webinarerne indeholder både en gennemgang af de regler, der er gældende i forhold til den konkrete problemstilling samt gode råd til, hvordan problemstillingen kan håndteres så optimalt som muligt.

Står du over for at skulle planlægge arbejdstiden i forbindelse med afvikling af den forestående hovedferie i 2021 for medarbejdere ansat i henhold til Industriens Overenskomst?

Så har du mulighed for at tilmelde dig et webinar om mulighederne for planlægning af arbejdstid i forbindelse med den forestående hovedferie.

På webinaret vil vi stille skarpt på mulighederne og hvordan du tager højde for dette.

Det er DI’s personalejuridiske specialister, der vil give et overblik over reglerne. Der vil der være mulighed for at stille spørgsmål i chatfunktionen under webinaret.

 

Lene Pryds Bach

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3359
  • Mobil +45 2060 6999
  • E-mail lpr@di.dk

Jesper Timann Thomasen

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4644
  • Mobil +45 5213 2368
  • E-mail jest@di.dk