Webinar

Webinar - Inspiration til bæredygtig forretningsudvikling

Har du endnu ikke taget hul på opgaven med bæredygtig forretningsudvikling eller er du stadig i den spæde start? Mangler du inspiration til, hvordan du udarbejder en strategi for bæredygtig kommunikation og kunne du godt bruge lidt starthjælp?

imageqy12.png

Vi har samlet tre virksomheder, der er klar til at dele deres praktiske erfaringer, gode råd og tips og tricks til at komme i gang med bæredygtig forretningsudvikling. Webinaret er for dig, der ønsker at blive skarpere på at vælge den tilgang til bæredygtighedsbegrebet, der passer til lige netop din virksomhed.

Webinaret løber af stablen onsdag den 23. marts fra kl. 9:00-11:00. Vi har sørget for at sammensætte et program, der giver dig indblik i hele processen omkring bæredygtig forretningsudvikling. Lige fra opstart af strategi, implementering i virksomheden og eksekvering. Til slut har vi selvfølgelig også sørget for, at du får mulighed for at se, hvilke resultater det allerede har skabt i de virksomheder, der er gået i gang.

Få booket et mødelokalet og samlet den trup af medarbejdere, der skal kickstarte eller videreføre processen hos jer!

Vi glæder os til at se dig til to timers spændende og lærerig inspiration!

Oplægsholder

Erik sætter krop på opgaven og viser både vejen ind i og ud af junglen omkring bæredygtig forretningsudvikling. Erik vil således fungere som moderator for webinaret, og vil være med til at besvare de spørgsmål som du måtte sidde inde med. Erik vil derudover også dele ud af din værktøjskasse, så du kan begynde at adressere de udfordringer, dine kunder efterspørger allerede i dag.

Erik Thomas Johnson

DI Bæredygtig forretningsudvikling

Oplægsholder

Hempel har kommittet til Science Based Targets og at reducere vores CO2 footprint Scope 1,2 – hvad vi konkret har gjort for at komme i gang med at reducere CO2 (bruge renewable energi, bruge mere el-drevne løsninger mm) Scope 3 – et eksempel på en løsning indenfor shipping og hvordan den hjælper vores kunder med at reducere deres CO2 footprint.

Martin Wiese

Vice President, Sustainability

Oplægsholder

Vores commitment er kommet efter vi deltog i projekt Klimaklar SMV. Igennem projektet fik vi hjælp til at kortlægge vores energiforbrug, både på scope 1, 2 og 3. Den hjælp var afgørende for at vi i dag har committet os til SBTi. Vores commitment skal naturligvis hjælpe os til at blive mere bæredygtige og tage mere ansvar for vores forbrug af energi, men det bliver også et konkurrenceparameter. På webinaret vil Kasper dele erfaringer om processen frem til commitment, men også om hvordan kunderne har taget i mod det og hvordan Elektro-Isola bruger deres commitment til SBTi i deres marketing og kommunikation.

Kasper Bay Simonsen

Forretningsudvikling Elektro-Isola

Oplægsholder

3 konkrete indsatsområder 1.Klimaklar SMV. Ja Kald det grøn og Klimaklar = nærig og sund fornuft. 2.Tag fat om det, man ved der gør en forskel. 3.El, Vand og affald sortering

Allan Rasmussen

Direktør, IMAS