Webinar

Webinar med SKI: Hvad skal leverandører være opmærksomme på, når de byder på en aftale?

Hvordan og hvornår kommer SKI-aftaler i udbud? Og hvad skal I som leverandører være opmærksomme på, når I byder ind på en aftale?

Kom med til dette webinar, hvis du ønsker at blive klogere på Indkøbsdanmark. Her vil Mickey Abben Johansen, kundechef i SKI, nemlig fortælle, hvad de offentlige indkøbere ønsker sig af leverandørerne, når de byder ind på udbud og aftaler.

SKI (Staten og Kommunernes Indkøbsservice) er en indkøbsorganisation, der gennemfører omkring 15-20 EU-udbud om året på vegne af den offentlige og halvoffentlige sektor i Danmark. Webinaret er dermed relevant for dig, der enten allerede er - eller ønsker at blive - leverandør til det offentlige.

Du vil kunne få svar på spørgsmål som:

  • Hvordan ser det offentlige Indkøbsdanmark ud?
  • Hvad er SKI’s plads i offentlige indkøb?
  • Hvad ønsker de offentlige indkøbere sig af leverandørerne?
  • Køber det offentlige grønt og kvalitet?
  • Er der plads til små og mellemstore virksomheder hos SKI?
  • Hvad skal virksomhederne være på opmærksomme på, hvis de ønsker at byde på SKI’s udbud?
  • SKI udbudsplan?

Du vil have mulighed for at stille spørgsmål og komme med uddybende kommentarer undervejs.

Webinaret afholdes den 9. januar kl. 09:00 – 10:00. Det er gratis at deltage, men kræver tilmelding via denne side.

Webinaret er overstået

Afspilning af webinar kræver login

Login her