Webinar

Social Commerce anno 2026 – deltag i lanceringen af den nye analyse

Social commerce er en af de hurtigst voksende grene indenfor e-commerce. Det betyder, at e-commerce er ikke længere bare et klik, det er samtaler, fællesskaber og kultur. Social commerce har for alvor flyttet sig fra trend til transformationskraft, hvor følgeskab er den nye valuta, og hvor brands vinder på oplevelse, relationer og autencitet.

Til dette online event lancerer Dansk Industri ”Danskernes social commerce analyse” Analysen kortlægger danskernes adfærd på sociale medier, fra inspiration og community-building til konvertering og køb direkte i appen.

Du får:

  • Overblik over de nyeste trends og udviklingen i danskernes købsmønstre på sociale medier
  • Indblik i hvordan fællesskab, influencers, liveshopping og algoritmer ændrer e-commerce
  • Skarpe perspektiver på, hvad du som virksomhed skal være særligt opmærksom på i 2026

Panelet består af:

Jacob Host Mouritzen – marketing- og brandingekspert, livsstilsekspert i ”Kender du Typen”. Strategikonsulent og ejer af konsulenthuset Holst Mouritzen. Med en solid erfaring i forbrugerindsigt og brandstrategi kombinerer Jacob sin faglige skarphed med et jordnært blik på hverdagsliv og forbrugerkultur.

Nanna Schultz – CEO & Founder af momkind. Med baggrund som tv-vært på DR og tidligere Topmodels-deltager på TV3, har Nanna de seneste år også markeret sig som en stærk stemme inden for iværksætteri, branding og fællesskaber for mødre. Nanna og momkind, er beviset på at sociale medier skaber nye muligheder for start-ups og at det er muligt at bygge en forretning på toppen af et fællesskab på sociale medier.

Mie Bilberg – DI’s ekspert i e-commerce og digitale medier. Med erfaring som marketingchef for Danmarks første sociale medie-redaktion på Metroxpress har hun dyb indsigt i content marketing og digital strategi. Hun står bag flere DI-communities som eCom Club, Women In eCommerce og eCom Talent Award og deler hver dag sin viden med DI’s +20K medlemmer.

Eventet er for dig, der arbejder med forbrugerrettede strategier, sociale medier og/eller e-commerce og som vil have et hurtigt, skarpt overblik over, hvordan du kan udnytte de nyeste trends til at styrke din forretning.

Tilmeld dig nu og få genvejen til indsigt, der kan gøre en forskel for din digitale strategi i 2026. 

 

Vigtigt om tilmelding:

For at kunne tilmelde dig dette event, skal du være logget ind med en brugerprofil på di.dk (e-mail og adgangskode).
Hvis du endnu ikke har en bruger, skal du først registrere dig.

  • Medlemmer af DI kan logge ind med deres eksisterende profil via Min Side på di.dk.