29.04.19 Nyheder

Presseinvitation: Stærke virksomheder gør Sydvestjylland stærkt

Stærke virksomheder og deres dygtige medarbejdere yder et væsentlig bidrag til at gøre kommunerne i Sydvestjylland til stærke samfund. Hvordan skaber vi de bedste rammer for, at en positiv erhvervsudvikling i området kan fortsætte? Det spørgsmål sætter DI Sydvestjylland til debat på sit kommende erhvervstræf.

Pressen inviteres til
Stærke virksomheder gør Sydvestjylland stærkt
DI Sydvestjyllands Erhvervstræf 2019
Torsdag den 2. maj 2019, kl. 16.00
Viking Life Saving Equipment
Sædding Ringvej 13
6710 Esbjerg V

Aktieanalysechef Jacob Pedersen fra Sydbank vil give sit bud på, om de aktuelle udfordringer på verdensmarkederne er ved at tage luften ud af væksten; Skal Trump og Brexit sætte en stopper for væksten i Sydjylland?

Direktør i DI med ansvar for digitalisering, Lars Frelle-Petersen, taler om, hvordan digitalisering kan blive den helt store gevinst for de sydvestjyske virksomheders konkurrenceevne, hvis det gribes rigtigt an.

To af områdets stærke virksomheder vil fortælle om, hvordan de har opnået succes på verdensmarkedet, og hvordan de nu står stærkere end nogensinde i kraft af produktudvikling og digitalisering af produktionen.

På erhvervstræffet vil det ligeledes blive offentliggjort hvem, DI Sydvestjylland vælger som ny formand, efter at den nuværende formand Jens Damgaard - efter 10 år i bestyrelsen og 1½ år som formand - stopper.

Derudover vil DI Sydvestjylland udpege årets lærlingeprisvinder. Se særskilt pressemeddelelse herom.

Se hele programmet her

Johan H. Pedersen