11.06.20 Regionalforeninger Nyheder

DI Lolland-Falster genvælger bestyrelse til at kæmpe for det lokale erhvervsliv

Ved generalforsamling den 11. juni blev Kim Frimann genvalgt som formand for DI’s regionalforening DI Lolland-Falster. Ud over at være formand er Kim også administrerende direktør i Frimann Biler A/S. Derudover forsætter næstformændene Pia Lanken, administrerende direktør i RWE Wind Service Denmark A/S i Rødby og Jesper Jeppesen, Factory Manager i Nordic Sugar A/S i Nykøbing.

Derudover blev Plant Manager Jakob Søndergaard Nielsen fra Metalcolour A/S i Nykøbing valgt som ny bestyrelsesmedlem.

- Vi befinder os i en udfordrende og spændende tid, hvor erhvervslivet spiller en vigtig rolle for samfundet, når vi skal have Danmark tilbage på sporet. Derfor er jeg glad for genvalget af en stærk bestyrelse i DI Lolland-Falster suppleret med et nyt medlem. Jeg ser frem til spændende år og til samarbejdet i bestyrelsen, siger Kim Frimann.

Bestyrelsen for DI Lolland-Falster:
- Adm. direktør Kim Frimann, Frimann Biler A/S –formand
- CEO Pia Lanken, RWE Wind Service Denmark A/S –næstformand
- Factory Manager Jesper Jeppesen, Nordic Sugar A/S, Nykøbing –næstformand
- Adm. Direktør Christina Hedemark Jensen, Krinak A/S
- Adm. direktør Flemming Iversen, Sax-Trans A/S
- Direktør Martin Stærke, C.E. Andersen A/S
- Adm. direktør Sten Kjelstrup, Hardi International A/S
- Managing Director Stine Grønnemose, Alfa Laval Nakskov A/S
- Plant Manager Jakob Søndergaard Nielsen, Metalcolour A/S

Yderligere oplysninger fås hos chefkonsulent i DI Lolland-Falster Lars Magnus Lund Christensen, tlf. 4127 2838, e-mail lmlc@di.dk, eller presserådgiver Bo Hjuler, tlf. 2328 4912, boh@di.dk

Bo Hjuler