17.08.22 Regionalforeninger Pressemeddelelser

Lærlingeprisvinder startede som arbejdsdreng

I 2017 startede Simon Jeppesen som arbejdsdreng hos Skifter Lastbil A/S i Aabenraa. Lige siden er det gået rigtig stærkt. Som kronen på værket tildeles Simon nu DI’s Sønderjyllands Lærlingepris 2022.

Simon Jeppesen skiftede ret hurtigt jobbet som arbejdsdreng hos Skifter Lastbil ud med en læreplads som lastbilmekaniker. Og det er gået rigtig godt. Simon er nu færdigudlært og har fået job som svend hos Skifter – og nu altså en fornem pris.

Pressen inviteres til overrækkelse af DI Sønderjyllands Lærlingepris 2022,

Onsdag den 17. august 2022 hos Skifter Lastbil A/S kl. 12.00,

Lundsbjerg Industrivej 1 i Aabenraa.

For at komme i betragtning til prisen, skal man som lærling være flittig, hjælpsom, energisk og en god kammerat, og som har ydet en særlig faglig og social indsats.

- Simon har været en lærling ud over det sædvanlige. Der er i vores optik brug for mange talenter i dagens erhvervsliv og i industrien. Og jeg synes, at de udsagn, vi har læst i indstillingen af Simon, viser, at talent også er, når man er en god kollega, ikke mindst tage fat, når man oplever, at man har evnerne til at yde en helt ekstraordinær indsats, siger formanden for DI Sønderjylland, adm. direktør Tommy Seeberg, Hydro Precision Tubing Tønder A/S.

Peter Houmann Wagner

• E-mail phw@di.dk