Skab bedre kundeoplevelse og bliv mere konkurrencedygtig
Bliv klogere, hvordan din virksomhed optimerer online salg og skaber en bedre online kundeoplevelse (såkaldt User Experience - UX) – uanset om dit produkt er fysisk eller sofware/immaterielt.

På webinaret får du inspiration og tricks til, hvordan din virksomhed kan sikre en brugeroplevelse tilpasset både kunde og produkt og opnå en konsistent og komfortabel kunderejse på tværs af kanaler.
Målgruppen for webinaret er:
- virksomheder, der udvikler software (industrielle apps, apps til private)
- virksomheder, der producerer maskiner, der betjenes ved hjælp af en skærm eller en app (f.eks. stålpresser, analyseværktøjer, droner og robotter)
- virksomheder med kundeportaler eller egne webshops, hvor kunderne regelmæssigt skal navigere på virksomhedens hjemmeside/app (f.eks. virksomhed, der sælger reservedele på egen hjemmeside, eller hoteller med booking-funktion)
Program:
- Velkomst ved Dansk Industri
- Introduktion til UX – Hvad er det? Og hvorfor bruge det?
Ved Trine Falbe, konsulent, foredragsholder og forfatter. - Konkrete virksomhedscases: Hvordan bruges UX i B2B?
Case 1:Christina Dencker, Director, Experience at IMPACT og Cristina Deleuran, Migatronic.
Case 2: Mads Aage Jørgensen, UX Director, Adapt Agency. - Hør om muligheden for at deltage i UX Nordic den 24-25. august
Webinaret holdes i et samarbejde mellem UX Nordic og branchefællesskaberne DI Digital, DI Produktion, DI Kreative Erhverv og DI e-commerce.
