09.12.20 DI Digital Nyheder

BmyGuest

Vi sætter fokus på BmyGuest, som sørger for, at du kan registrere din virksomheds gæster sikkert og trygt med kontaktløs gæsteregistrering.

Vi har spurgt Ulrik Kerff Tjellesen, CEO og partner hos BmyGuest, om, hvad der optager dem, og hvilke udfordringer de står overfor.

Kort om BmyGuest

Den traditionelle gæsteregistrering har ikke udviklet sig nævneværdigt de sidste mange år. Derfor ser vi et stort globalt potentiale i markedet, og med BmyGuest vender vi den traditionelle gæsteregistrering på hovedet med en ny og moderne løsning. Den skal bruges i private og offentlige virksomheder, der registrerer sine gæster i receptioner og indgange.

Det innovative i BmyGuest er, at gæster registrerer sig selv med deres egen mobiltelefon, og at gæsterne huskes af systemet, så de næste gang, de møder løsningen, uanset virksomhed, kan registrere sig på under 10 sekunder. Løsningen er 100% online og giver gæster, værter og receptionen værdifuld information som gæstehistorik osv. - og så er der ingen installation forbundet med opstart, ligesom der heller ikke skal investeres i dyr hardware.

Partner i BmyGuest er blandt andet Ulrik Tjellesen, som har 20 års erfaring i branchen. Tilbage i 2001 var Ulrik med til at stifte Pronestor, som han forlod i 2016. Han har et udbredt kendskab til de behov og udfordringer, som virksomheder har i forbindelse med registrering af gæster, og BmyGuest er netop udtænkt for at komme disse udfordringer til livs på en mere moderne, intuitiv og lettilgængelig måde for alle. 

Du kan læse mere om, hvem BmyGuest er på deres egen hjemmeside

Hvad optager jer netop nu?
Vi har stort fokus på Covid-19 og smitteopsporing. Som en af de eneste gæsteregistreringsløsninger i verden, der reelt er kontaktløs, kan vi tilbyde Covid-19 sikker gæsteregistrering. Med BmyGuest behøver virksomheder ikke længere bede deres gæster om at taste sig ind på en fælles iPad eller info-skærm, som alle andre også har rørt ved. Det øger både trygheden og sikkerheden.

Derudover har BmyGuest i vores alles nye virkelighed fået en plads i markedet for frivillig registrering – både registrering af virksomhedernes ansatte og gæster. F.eks. giver løsningen værdi på restauranter, i konferencecentre, sportsfaciliteter, offentlige institutioner mm. Den bruges til frivillig registrering og dermed smitteopsporing, der giver virksomhedernes gæster en større tryghed, og den første kunde i Danmark er allerede på vej i drift. DGI Byen har nemlig valgt at bruge BmyGuest på deres 5 lokationer i København, så alle deres gæster kan føle sig trygge.

Gæsterne indregistrerer sig med sin egen mobiltelefon og undgår de traditionelle tablets, tastaturer og trykfølsomme skærme samt papir og pen i receptionen.

Hvad ser I som jeres største mulighed og største udfordring i de kommende år?
Vores største mulighed er at gøre BmyGuest global. Vi stræber efter at gøre løsningen 100% Plug n’Play, så virksomheder i hele verden kan skrive sig op og komme i gang med løsningen på 15 minutter. En global platform, som kan bruges på tværs af landegrænser, og som kommer både gæster og virksomheder til gode.  Vi har samtidigt en hel unik mulighed for at promovere brugen af løsningen til smitteopsporing og gå med forrest i kampen mod pandemien.

Vores største udfordring lige nu er penge. Vi er i gang med at søge investorer, så vi for alvor kan skrue op for vores online-strategi.

CEO og partner hos BmyGuest, Ulrik Kerff Tjellesen.

Hvad ser I som den vigtigste fordel ved at være medlem af DI Digital?
Som medlem af DI Digital har vi adgang til arrangementer og netværk, hvor vi kan møde andre virksomheder i samme båd som os. Vi glæder os til at blive inspireret og at sparre med DI og andre medlemmer i vores jagt på penge og investorer samt at meningsudveksle og produktudvikle i samspil med andre dygtige start-ups i vores DI-netværk.

Relateret