Ordrestyring
Månedens medlem i oktober er Ordrestyring!
Vi har spurgt Mikkel Leffers Svendstrup, CRO hos Ordrestyring, om hvad der optager dem netop nu, samt hvilke muligheder og udfordringer de står overfor i de kommende år.
Hvem er ordre-styring?
Med flere end 25.000 håndværkere koblet på er Ordrestyring Danmarks førende timesagsstyringsplatform. Ordrestyring automatiserer og effektiviserer arbejdsgangene for elektrikere, tømrere, murere, malere VVS’ere og kloakmestre. Timer og materialer overføres automatisk til fakturaer, og det er nemt at integrere til andre systemer som eksempelvis flådestyring, grossister og kalkulation. Ordrestyring ApS har hovedkontor i København og beskæftiger over 50 ansatte. Virksomheden er en del af den nordeuropæiske koncern HVD GROUP.
Hvad optager jer netop nu?
Vores primære fokus er konstant at tilbyde vores kunder det bedste produkt på markedet og at hjælpe dem med de udfordringer, de møder i deres hverdag. En af udfordringerne er, at mange håndværkere ofte venter længe på at modtage betaling på deres fakturaer. Det resulterer desværre i, at mange af virksomhederne går konkurs. Derfor har vi udviklet OS STRAX i samarbejde med Moneyflow, som sikrer, at vores kunder får udbetalt deres penge med det samme.
Hvad ser I som jeres største mulighed i de kommende år?
Ordrestyring er i dag Danmarks førende platform til timesagsstyring. Med den løbende udvikling af vores platform har vi åbnet op for et stort app-univers rundt om Ordrestyring. Vi har gjort det nemt at koble både økonomi- og lønprogrammer, bookingsystemer og GPS på Ordrestyring. Det giver de forskellige faggrupper på et byggeprojekt mulighed for at integrere med de programmer, de allerede anvender og foretrækker. Dernæst ser vi internationaliseringen af Ordrestyring som en af vores helt store muligheder, hvor vi har udvidet til både det svenske, norske og hollandske marked.
Hvad ser I som jeres største udfordring i de kommende år?
Samtidigt med at internationaliseringen er en af vores største muligheder, så er det også her vores største udfordring ligger. Vi kan eksempelvis i vores marketing ikke benytte os af en uniform tilgang til et globalt marked, men må tilpasse os det enkelte marked, som kun ønsker lokal information på lokalsproget. Og en helt lavpraktisk udfordring er, at vi med de fire markeder opererer med fire forskellige valutaer. Med nye muligheder følger ofte nye udfordringer og omvendt, og vi er spændte på de kommende år.