DI Handel Guides

Få succes med LinkedIn –personligt og som virksomhed

Det giver rigtig god mening for grossister- og engrosvirksomheder at være tilstede på LinkedIn, der med 1,8 mio. danske LinkedIn profiler og over 54.000 daglige brugere er din adgang til Danmarks største professionelle netværk.

Det er dog ikke kun B2B-virksomheder, der styrker deres forretning på LinkedIn. Uanset om du sælger B2B, B2C eller B2G skal du ikke tøve med at styrke såvel din personlige profil som din virksomheds profil på LinkedIn, da der er konkret udbytte at hente.

Seriøsitet og relevant indhold

Men hvordan skaber du en relevant, seriøs profil og skriver updates, som andre har lyst til at læse og interagere med? Og hvordan kan og bør du forholde dig til dine ansattes og kollegaers profiler på LinkedIn? Hvorfor skaber gode personlige profiler et bedre virksomhedsimage? Det og meget andet får du indblik i her, hvor DI Handel i samarbejde med Tokerød Plus har udarbejdet en guide med råd om, hvorledes I høster mest udbytte af jeres tilstedeværelse på LinkedIn.

Guidens indhold

Download guiden, der giver dig et par hurtige tip til succes på LinkedIn. Guiden kan bruges til personlige profiler som virksomheds profiler og er let at læse og indeholder følgende emner:

  • Beskriv hvem du er
  • Vis hvad du kan
  • Skab værdi ved at dele din viden – og frem samtidig din mærkesag
  • Mål din indsats
  • Segmenter, så du rammer rigtigt
  • Udvid din Company page med ’grupper’ og ’showcases’
  • Hold øje med dine følgere via analytics
  • Successen af din virksomheds LinkedIn profil drives i høj grad af dine medarbejderes aktiviteter på LinkedIn
  • Drop direkte salg og overannoncering
  • Et par tekniske råd
Relateret