Guide: Søgemaskineoptimering (SEO) og -annoncering (SEM)

Beskrivelse

Hvis du gerne vil have en god placering hos Google er der to måder at gøre det på. Googles side indeholder nemlig to slags søgeresultater: De organiske (som er gratis) og de betalte. Opdelingen minder om avisernes skelnen mellem artikler og betalte annoncer og de bedste resultater opnås ofte, når begge dele er i spil. DI Handel har derfor udviklet to guides, der hjælper dig i gang.

Download og læs guiden, der vil give dig indblik i hvordan du kommer i mål med SEO på din hjemmeside og hvordan du får bedst ROI med SEM på din hjemmeside. Guiden behandler følgende emner:

- Lyt til Google
- Relevans - brug de ord, dine kunder bruger
- Troværdighed - hvem er du og hvem kender dig?
- Struktur og teknik - hold orden i eget hus
- Hvordan organiserer vi os, så vi får mest udbytte?
- Værktøjer til at forbedre din SEO
- Hvad er SEM?
- Sådan fungerer Google Adwords
- Sådan kommer du i gang med Adwords
- Sådan arbejder du med Adwords
- Ordliste

For medlemmer

Log ind for at få adgang

Du skal være medlem af DI Handel og være logget ind for at få adgang til siden.

Log ind Opret bruger