DI Handel Analyser

”På sporet af vækst” whitepaper fra Morgendagens Salg

Ny forskning viser, at danske B2B-virksomheder kan forløse deres fulde vækstpotentiale ved at arbejde mere strategisk og professionelt med deres salg. Forskningen er gennemført af en forsker fra CBS og Customer Agency i samarbejde med DI Handel og Business Danmark.

I dette white paper samler vi vigtige konklusioner fra forskningsprojektet Morgendagens Salg, og vi viser udvalgte eksempler på virksomheder , der arbejder strategisk på at løfte deres salg. Forskningsprojektet Morgendagens Salg drives af Business Danmark, DI Handel, Copenhagen Business School og Customer Agency.

Formålet med projektet er at udvikle og løfte forståelsen for, hvad salg er, og hvilken værdi salg kan skabe – blandt andet ved at udvikle og løfte salgskompetencerne hos DI Handels medlemsvirksomheder og Business Danmarks medlemmer.

Derfor leverer projektet ny viden og anvendelige værktøjer til at gøre salgsledelsen, salgsprocessen og salgsarbejdet mere effektivt, professionelt og værdiskabende i danske handelsvirksomheder.

Hold dig opdateret

Modtag DI Handels nyhedsbrev og få relevante nyheder, analyser og events inden for salg, marketing, kundeservice og e-handel direkte i din mailboks hver uge.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Skrevet af:

Søren Münster

Relateret