DI Handel Analyser

Lederguide til mere salg

Forskningsprojekt Morgendagens Salg har dokumenteret, at danske B2B-virksomheder kan forløse et stort vækstpotentiale ved at arbejde mere strategisk og professionelt med salg.

Konkret viser forskningen, at virksomheder, som stålsat arbejder med salgets væsentligste udfordringer og samarbejder med den øvrige organisation,
er 3-4 gange bedre til nysalg, mersalg og fastholdelse af kunder sammenlignet med virksomheder, som i lav grad gør det.

Denne lederguide giver dig inspiration og konkrete anvisninger til, hvordan
du som leder i hverdagen kan arbejde med salgets 7 vigtigste udfordringer og tilhørende 7 salgsdyder.

DI Handel, Business Danmark, Copenhagen Business School og Customer
Agency står bag forskningsprojektet, hvis formål er at levere ny viden og
værktøjer, som kan gøre salgsarbejdet mere effektivt, professionelt og værdiskabende i danske B2B-virksomhed

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Relateret indhold