B2B e-handelsanalyse 2019

Beskrivelse

DI Handel har - i samarbejde med Wilke - spurgt 750 danske indkøbere om deres erfaringer, gevinster og barrierer ved at købe ind via digitale kanaler, samt 500 danske B2B-virksomhedsledere om deres erfaringer, gevinster og barrierer til det digitale salg.

I analysen kan du bl.a. læse om foretrukne e-handelskanaler, brugen af online markedsplader, typer af produkter, der købes online, parametre, der har betydning for genkøb, online research, omsætning ved e-salg, motiver for online salg mv.

Analysens resultater skal bidrage til øget viden, så din virksomhed er bedre forberedt, når der skal træffes vigtige beslutninger om fremtidens digitale handel. Du kan "hente" hele analysen nedenfor.

For medlemmer

Du skal være logget ind for at få adgang til siden

Det er kun medlemmer af DI Handel, der har adgang til dette indhold. Er din virksomhed medlem af DI Handel, kan du oprette dig som bruger

Log ind Opret bruger