Guide: Søgemaskineoptimering (SEO) og -annoncering (SEM)

Beskrivelse

Hvis du gerne vil have en god placering hos Google er der to måder at gøre det på. Googles side indeholder nemlig to slags søgeresultater: De organiske (som er gratis) og de betalte. Opdelingen minder om avisernes skelnen mellem artikler og betalte annoncer og de bedste resultater opnås ofte, når begge dele er i spil. DI Handel har derfor udviklet to guides, der hjælper dig i gang.

Download og læs guiden, der vil give dig indblik i hvordan du kommer i mål med SEO på din hjemmeside og hvordan du får bedst ROI med SEM på din hjemmeside. Guiden behandler følgende emner:

- Lyt til Google
- Relevans - brug de ord, dine kunder bruger
- Troværdighed - hvem er du og hvem kender dig?
- Struktur og teknik - hold orden i eget hus
- Hvordan organiserer vi os, så vi får mest udbytte?
- Værktøjer til at forbedre din SEO
- Hvad er SEM?
- Sådan fungerer Google Adwords
- Sådan kommer du i gang med Adwords
- Sådan arbejder du med Adwords
- Ordliste

For medlemmer

Du skal være logget ind for at få adgang til siden

Det er kun medlemmer af DI Handel, der har adgang til dette indhold. Er din virksomhed medlem af DI Handel, kan du oprette dig som bruger

Log ind Opret bruger