Arrangement

Conversionboost: Bruger du data rigtigt?

Konference om konverteringsoptimering og online vækst: En hel dags konference med fokus på at motivere og konvertere dine besøgende til værdifulde kunder. For 8. gang samler vi de bedste specialister til at præsentere de nyeste cases og inspirere dig – så du kan fastholde din virksomheds vækst online.

Optimeringsspecialist Ole Gregersen fortæller hvad du kan få ud af ConversionBoost 2019.

Derfor er konverteringsoptimering relevant for dig

Dette event er desværre afholdt. Læs mere og tilmeld dig: ConversionBoost 2020.

Alle virksomheder bruger ressourcer på online markedsføring, måned efter måned - men hvor godt bliver den betalte trafik egentligt udnyttet? På Conversionboost er der 100% fokus på, at få mere ud af de besøgende i de digitale kanaler. 

Det handler om købspsykologi,  kundeindsigt,  motiverende design, om at indsamle brugerdata, split-test og meget mere. Konference samler 200 deltagere fra alle mulige virksomheder, der alle har det fælles mål uanset om det er B2B eller B2C: At øge konverteringsraten! 

Optimering betyder at identificere og prioritere de mest lønsomme potentialer og at teste deres effekt. Det er den kunde-centrerede ROI der skaber langsigtet digital vækst og styrker konkurrenceevnen. På Conversionboost siger vi: "Ud med mavefornemmelsen og ind med data-kvalificerede designbeslutninger". Den modningsproces kan du lære meget mere om på konferencen.

At indsamle data om de besøgendes handlinger og holdninger, er afgørende for at kunne træffe de beslutninger der kan føre til en øget konverteringsrate. Om data kommer fra analytics eller brugertest er mindre afgørende. Men uden at indsamle og analysere data, bliver ændringer aldrig til optimering. Det bliver bare til ændringer.

Det er ikke let at arbejde datadrevet, det kræver en langsigtet systematisk indsats, med fokus på både processer, værktøjer og kompetencer. Men på Conversionboost får du med garanti masser af inspiration til at løfte den opgave i din virksomhed.

Læs mere og tilmeld dig: ConversionBoost 2020.

Årets line-up af oplægsholdere

Program

    • 09.00 Tjek ind og step up

      Træd ind i Industriens Hus’ fantastiske atrium, tjek ind og snup en bid morgenbrød. Du er nu klar til årets inspiration udi øget salg og konvertering online.

    • 09.20 Velkommen til øget vækst og konvertering

      Din toastmaster er Ole Gregersen, Optuner

    • 09.40 Findings from testing the worlds leading e-commerce sites

      Christian Holst · Research Director & Co-Founder of Baymard Institute

    • 10.20 Persuasive Technology: Sådan booster du konverteringsraten og skaber fantastiske kundeoplevelser

      Anne-Kathrine Christensen · Customer Experience Consultant, Specifii

    • 10.50 Formiddagspause

      Hvor du får udbygget netværket og fyldt energi på batteriet.

    • 11.10 The 15 Minute Model for Optimising Device Experiences

      Craig Sullivan · User Experience champion, Optimal Visit

    • 11.50 Sådan analyserer du kundernes online adfærd og forbedrer din konvertering

      Charlotte Brix Borg · Marketing Direktør, Solteq

    • 12.20 Frokost

    • 13.20 Meaningful Data

      Simo Ahava · Partner, Senior Data Advocate, 8-bit-sheep

    • 14.10 Eksperimenter dig frem til det rette produkt

      Anders Toxboe · Founder of UI-Patterns.com

    • 14.50 Eftermiddagspausen

      Mere netværkeri, frisk kaffe og helt sikkert noget til den søde tand.

    • 15.10 Bufferzone

    • 15.30 Kristoffer Ewald

    • 16.00 Afslutning og tak for i år

      Ole runder af og sender dig hjem med lektier for... Bagefter: Vi går rundt om hjørnet og får en bid mad. Tag med fordi du vil fortsætte dialogen og hænge ud med os andre et par timer mere.