Arrangement

Conversionboost

Konference om konverteringsoptimering og online vækst: En hel dags konference med fokus på at motivere og konvertere dine besøgende til værdifulde kunder. For 8. gang samler vi de bedste specialister til at præsentere de nyeste cases og inspirere dig – så du kan fastholde din virksomheds vækst online.

Derfor er konverteringsoptimering relevant for dig

Alle virksomheder bruger ressourcer på online markedsføring, måned efter måned - men hvor godt bliver den betalte trafik egentligt udnyttet? På Conversionboost er der 100% fokus på, at få mere ud af de besøgende i de digitale kanaler.

Det handler om købspsykologi,  kundeindsigt,  motiverende design, om at indsamle brugerdata, split-test og meget mere. Konference samler 200 deltagere fra alle mulige virksomheder, der alle har det fælles mål uanset om det er B2B eller B2C: At øge konverteringsraten!

Optimering betyder at identificere og prioritere de mest lønsomme potentialer og at teste deres effekt. Det er den kunde-centrerede ROI der skaber langsigtet digital vækst og styrker konkurrenceevnen. På Conversionboost siger vi: "Ud med mavefornemmelsen og ind med data-kvalificerede designbeslutninger". Den modningsproces kan du lære meget mere om på konferencen.

At indsamle data om de besøgendes handlinger og holdninger, er afgørende for at kunne træffe de beslutninger der kan føre til en øget konverteringsrate. Om data kommer fra analytics eller brugertest er mindre afgørende. Men uden at indsamle og analysere data, bliver ændringer aldrig til optimering. Det bliver bare til ændringer.

Det er ikke let at arbejde datadrevet, det kræver en langsigtet systematisk indsats, med fokus på både processer, værktøjer og kompetencer. Men på Conversionboost får du med garanti masser af inspiration til at løfte den opgave i din virksomhed.

Nyt i år

Workshop med specialisterne. Dagen efter holder vi halvdagsworkshop med udvalgte talere fra konferencen. Tag dit eget website med og få lær at arbejde med konverteringsoptimering indenfor konkrete emner som Google Analytics, Persuasive Design, Konverteringsprincipper og UX eksperimentering.

Læs mere om konferencen: Conversionboost 2019

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Faglig ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk