Arrangement

ConversionBoost 2020: Putting sales back in marketing

En hel dag med 100 pct. fokus på online vækst og konvertingsoptimering.

Putting sales back in marketing - er temaet for næste års Conversionboost. Den årlige konference for online vækst og konverteringsoptimering. Inspirationsdagen der hjælper dig til at få flere salg ud af marketingbudgettet. Dagen hvor trafikken træder i baggrund og fokus i stedet rettes mod hvad der skal ske med den når den lander på websitet. Hvor købmandsskab, UX, købspsykologi, adfærdsdesign og ikke mindst data vokser sammen til en velsmurt salgsmaskine. Om det er så sko, kurser, leads eller informationer der er til salg.

I online marketing i dag er det nemt at slippe forbindelsen mellem salg og marketing, selvom de to er en side af samme sag. Marketing bliver kampagner og kanaler og jagten på nye kundesegmenters opmærksomhed. Marketing budgettet stiger, men antallet af salg følger ikke efter. For alt mange websites fungerer som elendige sælgere. Det er tid til at putte salget tilbage i marketing.

Konferencens målgruppe er marketingfolk, e-handlere, UX'ere og alle andre der har en finger med i at få websitet til levere værdi til virksomheden.

Kom og oplev 7 internationale talere booste din indsats og dit website. Bliv en bedre sælger - online style!

Talere
  • Lotte Larsen

     Partner, Mindberry

  • Mogens Møller

      CEO, Sleeknote

  • Michael Aagaard

    Senior CRO Consultant, Michaelaagaard.com

  • Christian Holst

    CEO and Research Specialist, Baymard Institute

Fanny Marie Langstrup Schmidt Petersen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4643
  • Mobil +45 2988 2007
  • E-mail fmsc@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Faglig ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk