Vi opdaterer vores systemer i løbet af weekenden. Du kan derfor opleve af nogle funktioner ikke virker.

Arrangement

CX Day 2019

KUNDESERVICE: Arbejder du med at skabe bedre bundlinje gennem gode kundeoplevelser og kunstig intelligens? På CX Day 2019 giver vi dig en række fortællinger og cases på, hvordan du kan bruge teknologi og kundeindsigter til at skabe en mere lønsom virkelighed.

Kundeservice, kunstig intelligens og gode kundeoplevelser

Arbejder du også med at skabe bedre bundlinje gennem gode kundeoplevelser og kunstig intelligens? Så er denne konference lige noget for dig.

Kundefokus er kodeordet i mange strategiplaner. Prioriteringer og indsatser rykker fra salg og branding af produkter og services til at bygge tættere relationer mellem virksomhed og kunder. Det er en rejse, der rører ved de fleste virksomheders value proposition og evne til at skabe værdi. Det stiller nye krav til organisationen om at engagere kunderne med andet end rationelle argumenter om produktets herligheder. Virksomheder skal reagere hurtigere på kundernes behov og ønsker og udkomme med relevante budskaber og services, når det passer kunderne.

I dag konkurrerer vi mere på at skabe gode kundeoplevelser omkring vores produkter end på selve produktet. Nøglen til bedre kundeoplevelser ligger i at arbejde struktureret med kundedata og sætte det i spil på intelligente måder, som kunderne finder relevante og vil anbefale til andre.

På CX Day 2019 giver vi dig en række fortællinger og cases på hvordan du kan bruge teknologi og kundeindsigter til at skabe en mere lønsom virkelighed. Du får konkrete eksempler på hvordan intelligent brug af kundedata hjælper dig med at:

  • Øge relevansen i din kundeservice ved brug af kunstig intelligens og chatbots
  • Reducere kundeafgangen ved at arbejde struktureret med kundedata i realtid
  • Skabe relevant content baseret på big data og kunstig intelligens
  • Skabe større begejstring blandt kunder og medarbejdere med aktiviteter der taler til de emotionelle og sociale behov
  • Motivere alle medarbejdere til at skabe gode kundeoplevelser med en kundeservicemanual
  • En workshop med konkrete eksempler på brug af teknologi og kundeindsigter

Vi slutter dagen af med at uddele årets KundeserviceAward, hvor vi hylder de virksomheder der er bedst til at skabe gode kundeoplevelser. Vi kårer virksomheder i en række kategorier og brancher og hører hvordan de har båret sig ad med at nå resultaterne.

Læs mere: KundeserviceAward 2019

Kom med til en eftermiddag med fokus på teknologi og kundeoplevelser. Vi lover at du kommer hjem med nye indsigter og ideer til hvordan du kan oversætte teknologi og kundedata til lønsom forretning.

Konferencen udbydes af:

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Faglig ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk