Arrangement

CX Day 2020

CX Day 2020 er en hel dag i kundeservicens tegn for dig, der vil inspireres til at skabe bedre kundeoplevelser i din organisation. Programmet er spækket med spændende talere, som alle brænder for den gode kundeoplevelse.

Glæd dig til en dag, hvor oplægsholderne vil lære dig om alt fra at huske mennesket i kontakten med dine kunder, til hvordan du bedst implementerer kunstig intelligens i din serviceoplevelse. Vindere fra tidligere års Kundeserviceaward kommer også og deler deres erfaringer, i processen med at forbedre oplevelsen for deres kunder.

Vi lover, at du går fra Industriens Hus med ny inspiration i bagagen. Og så er der rig mulighed for at sparre med andre, der ligesom dig, brænder for at levere den bedste service til kunderne.

På CX Day kårer vi også dette års vindere af Kundeserviceawarden 2020, så kom og vær med til at fejre de sejrende - eller deltag selv i Awarden, så det måske er dig, der kan løfte trofæet d. 20. april!

Vi opdaterer løbende med dagens talere, men du kan allerede møde de første her på siden.

Talere
  • Svend Randers

    Vicedirektør,  Arbejdernes Landsbank

  • Dr. Paul Marsden

    Consumer Psychologist

  • Peter Winther

    CEO, Winholistic

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Faglig ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk