Arrangement

CX Day & Kundeservice Award 2020

CX Day 2020 er en hel dag i kundeservicens tegn for dig, der vil inspireres til at skabe bedre kundeoplevelser i din organisation. Programmet er spækket med spændende talere, som alle brænder for den gode kundeoplevelse.

Glæd dig til en dag, hvor oplægsholderne vil lære dig om alt fra at huske mennesket i kontakten med dine kunder, til hvordan du bedst implementerer kunstig intelligens i din serviceoplevelse. Vindere fra tidligere års Kundeserviceaward kommer også og deler deres erfaringer, i processen med at forbedre oplevelsen for deres kunder.

Vi lover, at du går fra Industriens Hus med ny inspiration i bagagen. Og så er der rig mulighed for at sparre med andre, der ligesom dig, brænder for at levere den bedste service til kunderne.

På CX Day kårer vi også dette års vindere af Kundeserviceawarden 2020, så kom og vær med til at fejre de sejrende - eller deltag selv i Awarden, så det måske er dig, der kan løfte trofæet d. 1. september 2020!

Vi opdaterer løbende med dagens talere, men du kan allerede møde de første her på siden.

Hovedtrack

    • 12.00 Check-in

    • 12.30 Velkomst

      v/ Morten Schrøder, Wilke og Sidsel Dyrholm Holst, DI Handel

    • 12.40 Små priser du kan stole på

      v/ Christian Hoffmann, direktør, CBS

    • 13.10 Mennesket i centrum

      v/ Charlotte Skøde, afdelingschef for proces, AP Pension

    • 13.40 AL2 - bank på en ny måde

      v/ Svend Randers, underdirektør, Arbejdernes Landsbank

    • 14.00 Pause

    • 14.30 Track starts

Track #1

    • 14.30 Sådan styrker Forca den gode medlemsoplevelse med speech analytics

      v/ Nicholas Huth Skjoldborg Reim, chef for medlemsuniverser, Forca og Christian Gabel, business consultant, Axessnordic

    • 15.00 TBA

      Lakrids By Bülow og firmacase Dixa

    • 15.30 TBA

      Firmacase Salesforce

Track #2

    • 14.30 Fremtidens vindere tænker human to human

      v/ Peter Winther, CEO, Winholistic

    • 15.00 Krav til ledere for at holde fokus på fede kundeoplevelser

      v/ Lama Chehade og Kim Andersen, ledere, IF forsikring

    • 15.30 Sociale medier - derfor handler det om mennesker

      v/ Astrid Haug, strategisk rådgiver om sociale medier

Hovedtrack - fortsat

    • 16.00 Pause

    • 16.20 Sociale aspekter af kunstig intelligens

      v/ Thomas Bolander, professor

    • 16.40 CX: Be more human

      Dr. Poul Marsden, consumer psychologist

    • 17.30 Kundeserviceaward

      Prisuddeling - kåring af vinderne af årets award

    • 18.15 Snacks og musik

Talere

  • Svend Randers

    Vicedirektør,  Arbejdernes Landsbank

    AL2 - BANK PÅ EN NY MÅDE

    I dette indlæg får du fortællingen om, hvordan Arbejdernes Landsbank fastholder sin position som danskernes foretrukne bank på den lange bane. Arbejdernes Landsbank er for 10. år i træk kåret som danskernes foretrukne bank, og har samtidig en ambition om at være de bedste til at indsamle og anvende viden fra kunderne. Men hvordan sker det i praksis? Og hvordan understøtter tiltag som det nye, innovative kunde- og projektunivers AL2 ambitionen? Kom og hør fortællingen om AL’s rejse på CX Day!

  • Dr. Paul Marsden

    Consumer Psychologist

    CX: BE MORE HUMAN

    CX is killing customer experience. We think of interactions, not people. We focus on processes rather than purposes. We manage pain points instead of creating pleasure points. We obsess over journeys rather than facilitate goals. And we exploit weaknesses and biases, rather than build on strengths. But there is another way. The future of CX is human, humanised and positive. Dr. Paul Marsden, positive psychologist and editor of digitalwellbeing.org, will share simple evidence-based exercises from positive psychology, the new science of human happiness and wellbeing, to help you design positive experiences in life, love and business.

  • Peter Winther

    CEO, Winholistic

    FREMTIDENS VINDERE TÆNKER HUMAN TO HUMAN

    Peter Winther er forfatter af bogen “The Loyalty Virus - Highly Contagious”. På CX Day vil Peter Winther give inspiration til, hvorfor det er så utrolig vigtigt at huske mennesket i kontakten med kunderne. I dette indlæg får du en række konkrete eksempler på, hvordan man får det menneskelige fokus til at LEVE internt og eksternt. Ligeledes får du indsigt i, hvad der konkret skal til, når der skal tænkes Holistic Experience og loyalitet ind i hverdagen og virksomhedsstrategien. Noget der med garanti giver mening for både medarbejderne, kunderne, samfundet og bundlinjen.

  • Christian Hofmann

    CEO, CBB Mobil

    SMÅ PRISER DU KAN STOLE PÅ

    Christian Hoffmann vil på CX Day fortælle om, hvordan CBB Mobils servicedesign, produkter, processer etc. er alt sammen et outcome af forretningsstrategien der udtrykt i en linje er ”Små priser du kan stole på” og de værdier vi har defineret som CBBske der er ”ærlig, kærlig og uden bøvl”. Hos CBB Mobil er et det en strategi der driver indsatser, i stedet for en ambition i organisationens linje som f.eks. kundeservice. Når de i CBB Mobil siger at kunden er vigtig, er det altså mere end bare ord.

  • Charlotte Skøde

    Afdelingschef, AP Pension

    MENNESKET I CENTRUM

    Charlotte Skøde vil på CX Day dele casen om forbedret kundetilfredshed og mere empatiske medarbejdere. Skandia Lifeline er bemandet af sygeplejersker og fysioterapeuter, som servicerer vores kunder med en sundhedsforsikring via telefon. En periode med utilfredsstillende tilbagemeldinger fra vores kunder gjorde, at vi var nødt til at analysere i dybden hvordan vi servicerede vores kunder, hvilke forhold der påvirkede kundeoplevelsen og hvad vi kunne gøre for at forbedre den. Vi ønskede at skabe en standardiseret kundebetjening med høj kvalitet, men på samme tid sikre en personlig service og god kundeoplevelse. Det er der kommet en rigtig god case med målbare resultater ud af som vi gerne vil præsentere for jer.

  • Astrid Haug

    Strategisk rådgiver om sociale medier

    SOCIALE MEDIER - DERFOR HANDLER DET OM MENNESKER

    Se på Snapchat, Instagram og Youtube – de store konti tilhører personer snarere end virksomheder. Folk vil ikke følge brands, men personer på sociale medier. De virksomheder, der lykkes med at kombinere kreativt indhold, segmenteret annoncering og et ”human touch” i deres kommunikation har størst succes på sociale medier. Astrid Haug giver konkrete eksempler og tips til, hvad community manageren og CEO-advocacy kan gøre for jeres virksomhed.

  • Thomas Bolander

    Professor, Computer Science

    SOCIALE ASPEKTER AF KUNSTIG INTELLIGENS

    Kunstig intelligens forventes ikke længere blot at kunne løse problemer i isolation, men i interaktion og samarbejde med mennesker. Det gælder eksempelvis hospitalsrobotter, som skal omgås patienter og personale, og chatbots, som netop er defineret ved at være bindeleddet mellem menneske og maskine. Det giver nye udfordringer til kunstig intelligens, hvor sociale evner bliver mere og mere afgørende – evner som kunstig intelligens indtil videre bestemt ikke brillerer ved. Foredraget vil belyse udfordringerne og give bud på mulige løsninger. Kort sagt: Hvad skal der til for at kunstig intelligens ikke opfattes som dumt, irriterende, forstyrrende og med total mangel på situationsfornemmelse?

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk