CX Day 2020
CX Day 2020 er en hel dag i kundeservicens tegn for dig, der vil inspireres til at skabe bedre kundeoplevelser i din organisation. Programmet er spækket med spændende talere, som alle brænder for den gode kundeoplevelse.
Glæd dig til en dag, hvor oplægsholderne vil lære dig om alt fra at huske mennesket i kontakten med dine kunder, til hvordan du bedst implementerer kunstig intelligens i din serviceoplevelse. Vindere fra tidligere års Kundeserviceaward kommer også og deler deres erfaringer, i processen med at forbedre oplevelsen for deres kunder.
Vi lover, at du går fra Industriens Hus med ny inspiration i bagagen. Og så er der rig mulighed for at sparre med andre, der ligesom dig, brænder for at levere den bedste service til kunderne.
På CX Day kårer vi også dette års vindere af Kundeserviceawarden 2020, så kom og vær med til at fejre de sejrende - eller deltag selv i Awarden, så det måske er dig, der kan løfte trofæet d. 1. september 2020!
Vi opdaterer løbende med dagens talere, men du kan allerede møde de første her på siden.
Læs, hvilke tiltag vi har igangsat i Industriens Hus under Corona, for at du kan føle dig tryg lige her: Mødecenter
Hovedtrack
-
-
12.00 Check-in
-
12.30 Velkomst
v/ Morten Schrøder, Wilke og Sidsel Dyrholm Holst, DI Handel
-
12.40 Små priser du kan stole på
v/ Christian Hoffmann, direktør, CBS
-
13.10 CX: Be More Human
v/ Dr. Poul Mardsen
-
13.40 AL2 - bank på en ny måde
v/ Svend Randers, underdirektør, Arbejdernes Landsbank
-
14.00 Pause
-
14.30 Track starts
-
Track #1
-
-
14.30 Sådan styrker Forca den gode medlemsoplevelse med Speech Analytics
v/ Nicholas Huth Skjoldborg Reim, chef for medlemsuniverser, Forca og Christian Gabel, business consultant, Axessnordic
-
15.00 How to get your customers to love you
v/ Mikkel Andreasen, Head of Solution Consulting, Dixa og Cornelia Brinkman, Head of CX, Organic Basics
-
15.30 Sådan skaber du enestående kundeoplevelser
v/ Silje Stougaard, customer excellent, Alm. Brand, Firma case Salesforce
-
Track #2
-
-
15.00 Telia Ace and Google CCAI - A Perfect Match
v/ Mathias Johansson, Head of AI og Automation Products & Consulting, Telia
-
15.30 Fremtidens vindere tænker human to human
v/ Peter Winther, CEO, Winholistic
-
14.30 Mennesket i centrum
v/ Charlotte Skøde, AP Pension
-
Hovedtrack - fortsat
-
-
16.00 Pause
-
16.20 Sociale aspekter af kunstig intelligens
v/ Thomas Bolander, professor
-
16.40 God, bedre - bedst?
v/ Cecilie Lind, kundeservicechef, Aarstiderne
-
17.10 Sociale medier - Derfor handler det om mennesker
v/ Astrid Haug, Strategisk rådgiver
-
17.50 Et glas vin til dem, der har lyst
-