Arrangement

Afholdt: Vejle: Morgendagens Salg

SALES SUMMIT: Konference om salgstransformation med nye visioner, videnskab og værktøjer.

Kender du baggrunden for jeres omsætningsmål? Og ved du, hvilke af jeres kunder, som skal bære jeres forretning ind i fremtiden? Virksomhedernes indkøbsvaner verden over har de senere år ændret sig markant på grund af globalisering og digitalisering. Salg er blevet mere komplekst og kræver i dag en større og bredere forretningsforståelse end tidligere. En ny Wilke-analyse viser f.eks. at knap hver anden B2B-sælger ikke føler sig rustet til at møde indkøbernes forventninger.

Kan du genkende det fra din hverdag med salgsansvar? Så deltag i årets salgskonference med fokus på salgstransformation og nye visioner for salg. Her afslører vi den nyeste viden og værktøjer fra Danmarks største forskningsprojekt, som kan forny din salgstilgang.

Bag projekt Morgendagens salg står DI Handel, Copenhagen Business School, fagforeningen Business Danmark og konsulenthuset Customer Agency. Formålet med projekt ”Morgendagens Salg” er at løfte salg som disciplin og skabe større bevidsthed om, hvordan vi i fremtiden kan arbejde med salg. Dvs. vi vil styrke salgsarbejdet ved at gøre det mere effektivt, professionelt og værdiskabende for dermed at løfte Danmark som salgsnation.

For handelserhvervet er et af de største erhverv i Danmark og bidrager med 15,1 pct. af dansk økonomi, og alle brancher benytter handelsbeskæftigede i større eller mindre udstrækning. I 2016 arbejdede ca. 318.000 i Danmark med handel, hvilket svarer til hver femte ansatte i det private.

Kom og få nye viden og inspireret med et stærkt felt af salgsdirektører, indkøbere, forretningsudviklere m.fl. fra virksomheder som bl.a. Tesla og Solar. Resultaterne af analysen bliver præsenteret bl.a. af professor Mogens Bjerre fra CBS.

Tilmeld dig her og følg løbende programmet.

Er du bosiddende på Sjælland?

Så har vi også en konference om Morgendagens Salg i København. Læs mere og tilmeld dig her: Morgendagens Salg - København

Læs mere om projektet: Morgendagens Salg

Program

  • Moderator

    Michael Jeppesen, moderator

    Michael er journalist, idéudvikler og direktør i bureauet MUST. Han har arbejdet strategisk og kreativt gennem mange kampagner, hvor han har lavet informations-, holdnings- og adfærdsændrende kommunikationsindsatser. Michael er samtidig idémanden bag succesfulde kampagner, som Kedsomhedsknappen på Nationalmuseet og adskillige tv- og radiokoncepter.

  • 11:30

    Registrering og lækre sandwich

  • 12:00

    v/ JENS NEUSTRUP SIMONSEN, LANDSFORMAND BUSINESS DANMARK

    Velkommen: Vågn op, Denmark!

  • 12:15

    v/ Professor Mogens Bjerre, CBS og Market Director Peter Aakjær Jensen, Customer Agency 

    12.15 Nyt SalgsScoreCard og resultater af Danmarks største salgsanalyse - del 1

  • 13:30

    v/ Market Director Peter Aakjær Jensen, Customer Agency og Professor Mogens Bjerre, CBS

    Nyt SalgsScoreCard og resultater af Danmarks største salgsanalyse - del 2

  • 13:45

    Kaffe og kage

  • 14:10

    v/ AssC. professor Lars Bjerregaard Mikkelsen, Aarhus Universitet, Program Director RM & NegotiATIon DILF OG KONSULENT, FOREDRAGSHOLDER OG INSPIRATOR NOKOMODITI

    Indkøbsfunktion nu og i morgen: Professionalisering, dilemmaer og værdiskabelse

  • 14:55

    v/ Director Strategy Execution Claus Sejr, Solar Danmark A/S

    Udfordringer i salg set fra testvirksomhederne

  • 15:35

    Mini-workshop om ledelsesguiden og stolthed i salg

  • 16:15

    V/ KONSULENT Søren Münster, DI HANDEL

    Opsamling og tak for i dag