Arrangement

Løft salget i kontaktcenteret med ”Sales Enablement”

Hvorfor sælger de bedste konsulenter 3X mere end gennemsnittet – og hvordan kan du kopiere dem? Den 2. oktober 2019 kan du lære, hvordan du kan løfte salget i kontaktcenteret med ”Sales Enablement”.

Sales Enablement er blandt tidens hotteste begreber inden for salg - og det er ikke uden grund. Det handler nemlig om at skabe de absolut bedst mulige rammer for konsulenterne, så det bliver nemmere at sælge til den enkelte kunde.

På arrangementet vil vi bl.a. give dig indsigt i, hvordan man på en struktureret måde kan analysere og kopiere ”best-practice” fra de bedste konsulenter, som typisk performer 3X bedre end gennemsnittet. Hvad er det, vi gør, når vi lykkes med salget? Hvordan er vores kommunikation med kunderne? Hvordan kan vi optimere onboarding og træning?

Derudover vil vi sætte fokus på, hvordan du kan optimere jeres onboarding og træning, så de nye konsulenter kommer hurtigere i gang, og hvordan I løfter jeres mere erfarne konsulenter til næste niveau i outbound salg og opsalg i kundeservice.

Sidst men ikke mindst, vil vi præsentere cases, som viser, hvordan I kan anvende digitale værktøjer til at ”enable” konsulenterne i kontaktcenteret til at performe bedst muligt – og derigennem løfte både top- og bundniveauet i salget!

Det bliver en fantastisk formiddag i højt tempo, hvor du får en masse ny inspiration, spændende cases og konkrete idéer, som både kan øge jeres effektivitet og konvertering, hvilket er to væsentlige KPI’er for at løfte det samlede salg.

Målgruppe

Arrangementet er målrettet chefer for større kontaktcentre samt afdelingsledere, teamledere og salgstrænere med ansvar for optimering af outbound og inbound salget i kontaktcentre med 25+ konsulenter.

DI Handel vil i samarbejde med konsulenthuset Intenz og digitalbureauet ROI Agency være værter for seminaret.

 

Anne Rosted

Praktisk ansvarlig

Søren Münster

Faglig ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4822
  • Mobil +45 2674 7014
  • E-mail somu@di.dk