Arrangement

Styrk jeres salg – workshop 1 om Morgendagens Salg

Rigtig mange virksomheder kan løfte sig markant ved at fokusere på en eller flere af de syv salgsdyder, viser analysen fra projektet Morgendagens Salg fra efteråret 2019.

De syv salgsdyder fra projekt Morgendagens Salg er en direkte spejling af velkendte udfordringer, som danske virksomheder har arbejdet med i de seneste år. Er vi kundeorienteret nok, hvordan kommer det til udtryk i dagligdagen, og får vi synergien af vores salgs- og marketingkompetencer i spil, så vi hele tiden er opdateret med nyeste viden om produkter, services og hvor på købsrejsen kunden befinder sig.

På denne workshop som DI Handel laver sammen med Business Danmark og Erhvervshus Midtjylland, får du en introduktion til de syv salgsdyder, og hvordan du kan løfte jeres toplinje ved at fokusere på de områder, hvor I halter efter jeres konkurrenter. Yderligere får I konkrete eksempler på, hvordan I kan arbejde tættere sammen mellem salg og marketingfunktionen for at kunne præsentere jeres løsninger og produkter bedst muligt. 

Læs også: Styrk jeres salg – workshop 2 om Morgendagens Salg

Tid: 03. september kl. 09.00-12.30  

Sted: Scandic Bygholm Park i Horsens, Schüttesvej 6, 8700 Horsens

Målgruppen for denne workshop er: Adm. direktører, salgsdirektører, salgschefer, salgsledere, marketingchefer, salgs- og marketingkoordinatorer.   

Program

    • 08.30 Registrering og kaffe

    • 09.00 Velkommen ved DI Handel

    • 09.10 Oplæg: De syv Salgsdyder v. Mogens Bjerre og Peter Aakjær Jensen

      Hvordan hænger dyderne sammen med virksomhedens toplinje, og hvilke tiltag kan understøtte jeres fokus på dyderne.

    • 09.55 Pause

    • 10.10 Sales Enablement - Salg og marketing i samme båd v. Sara Leander-Pehrssson CEO fra Prezentor

    • 10.40 Kundeorientering – hvordan griber I det an?

      Torben Degn CEO fra Customer Agency med en virksomhedscase

    • 11.10 Kort pause

    • 11.20 Workshop – hvilken dyd skal I fokusere på?

      Deltagerne arbejder med de dyder, de skal have fokus på, og hvordan de styrker disse. Der vil være mulighed for at arbejde med egne dyder og stille spørgsmål til Mogens Bjerre og Peter Aakjær Jensen.

    • 12.00 Opsamling på arbejdet med dyderne v. Mogens Bjerre og Peter Aakjær Jensen

    • 12.30 Tak for i dag og stående sandwich i atriet

Om Prezentor

Vores kunder bruger Prezentor til at øge deres salg, arbejde mere effektivt i deres salgsprocesser og coache deres sælgere. Det gør de ved at præsentere deres komplekse produktportefølje på en simpel måde, engagere deres kunder i deres salgspræsentation og få indsigt i deres sælgeres og kunders adfærd. Alt dette er muligt ved at bruge Prezentors interaktive salgspræsentation, der tracker alle interaktioner, offline, under og efter mødet, samt lever op til persondataloven GDPR.

Om Customer Agency

Customer Agency hjælper markedsledende B2B-virksomheder i Europa med at skabe vækst ved at differentiere sig på tydelig værdiskabelse. Customer Agency kortlægger kunderejser og gennemfører kunde- og konkurrentanalyser. Baseret på indsigt fra kunder og markeder skaber de styrkede kundeoplevelser i kritiske touch points gennem optimering af kundeprocesser samt gennem træning og design af kundeorienteret medarbejderadfærd.

Hold dig opdateret

Modtag DI Handels nyhedsbrev og få relevante nyheder, analyser og events inden for salg, marketing, kundeservice og e-handel direkte i din mailboks hver uge.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Søren Münster

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4822
  • Mobil +45 2674 7014
  • E-mail somu@di.dk