Arrangement

Webinar: Datadrevet konverteringsoptimering

Bliv klogere på, hvilke data din virksomhed kan og bør indsamle for at flytte flere besøgende til en konvertering. Forstå også hvordan du, uanset din rolle, kan arbejde med at indsamle og omsætte brugerdata, og bruge disse til at bestemme hvor og hvordan f.eks. købsrejsen kan forbedres for potentielle kunder.

Som optakt til Conversionboost konferencen den 19. marts i Industriens Hus, er arrangør og optimeringsspecialist Ole Gregersen inviteret til at give en introduktion til den datadrevne konverteringsoptimerings mange muligheder og udfordringer. Ole vil bl.a. give 3 eksempler hvor de ”rigtige” data er omdrejningspunktet for optimering og vil forklare hvordan du selv kan lave en strategi for at indsamle, analysere og omsætte data til bedre konvertering.

Deltag i webinaret og bliv skarpere på hvorfor og hvordan din virksomhed kan arbejde datadrevet fremfor tilfældigt, når det kommer til at forstå og udnytte brugernes handlinger på hjemmesiden.

Ole Gregersen

Konverteringsoptimering igennem alle typer brugerdata er Ole Gregersens speciale. Han arbejder med skabe indsigt og optimering igennem brugerinddragelse for virksomheder som Lyreco, Lomax, Solar, EET Group, Gyldendal og Forbrugerrådet Tænk.

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Faglig ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk