Arrangement

Webinar: Få styr på kunderejser i en B2B-kontekst

Mangler du viden om kunderejser, og hvordan du kommer godt fra start på den anden side af krisen? Så sid klar torsdag d. 2. april, hvor vi giver en 45 minutters update på, hvordan markedsledende B2B virksomheder arbejder med kundeorientering.

Ny forskning fra projekt Morgendagens Salg viser, at salgets resultatskabelse kan styrkes markant ved at efterleve en eller flere af syv salgsdyder for vækst.

På dette webinar stiller vi skarpt på salgsdyd nr. 1: ”Vi er så kundeorienterede, at alle vores kunder tydeligt ser og værdsætter forskellen mellem os og vores største konkurrenter”.

Læs også: Ny forskning: Disse syv dyder løfter dit salg

Læs mere om Morgendagens Salg her.

Hvad får du med hjem?

På webinaret bliver du introduceret til hovedresultater fra Morgendagens Salg, og vi berører følgende:

  • Grundpillerne for hvordan markedsledende B2B virksomheder definerer kundeorientering
  • B2B-kunderejsen som et stærkt afsæt for en fælles kundeforståelse og konsistent gode kundeoplevelser
  • Hvordan kan man arbejde med at forstå kundernes behov på tværs af kunderejsen?
  • Hvordan kan man arbejde med kundeindsigt på tværs af kunderejsen som afsæt for at prioritere og følge op?

Praktisk

Webinaret finder sted torsdag d. 2. april kl. 13-13:45 og gennemføres af Market Director hos Customer Agency Peter Aakjær Jensen i samarbejde med DI Handel.

Der vil efter webinaret være mulighed for at aftale særskilte virksomhedspræsentationer, hvis budskaberne fra webinaret ønskes delt med kolleger eller ledere fra egen virksomhed.

Kort om Customer Agency

Customer Agency hjælper markedsledende B2B-virksomheder i Europa med at skabe vækst ved at differentiere sig på tydelig værdiskabelse.

Læs mere om Customer Agency her.

Hold dig opdateret

Modtag DI Handels nyhedsbrev og få relevante nyheder, analyser og events inden for salg, marketing, kundeservice og e-handel direkte i din mailboks hver uge.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Maria Nielsen

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3152
  • Mobil +45 2096 4044
  • E-mail mnie@di.dk