Arrangement

Webinar: Putting sales back in marketing

3 enkle greb til højere konvertering på dit website.

 

Vi er blevet dygtige til at få folks opmærksomhed på nettet igennem den evige jagt på effektive markedsføringskanaler, men alt for mange er stadig dårlige til at følge salget til dørs. Mens virksomhedernes budgetter til marketing bare stiger, ved mange stadig alt for lidt om, hvad der virker, når man skal konvertere besøget til et egentligt salg. Men med et par relativt simple principper, kan man øge chancen for at brugeren bliver og engagerer sig i websitet, hvilket absolut er det første skridt på vej til et salg.

Oplev Ole Gregersen fra Optuner, når han giver eksempler på hvad virksomhederne typisk gør forkert og præsenterer tre enkle greb til højere konvertering. Webinaret er en opvarmning til næste års konference om samme problematik: ConversionBoost 2020.

Webinaret er gratis. Link bliver sendt til din mail dagen før webinaret ved tilmelding her på siden. 

Ole Gregersen

Optimering af online kunderejser er Ole Gregersens speciale. Igennem brugerdata, adfærdsdesign og User Experience arbejder han med omsætte besøgende til betalende, for virksomheder så forskellige som Røde Kors, Lomax, e-mærket, Eva Solo, ISS og Mannaz.

Fanny Marie Langstrup Schmidt Petersen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4643
  • Mobil +45 2988 2007
  • E-mail fmsc@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Faglig ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk