Netværk

Kundeservicenetværk

Hvis din virksomhed er medlem af DI Handel kan du blive en del af vores kundeservicenetværk. Kundeservicenetværket er for dig, der ønsker at videreudvikle kundeservicen i din virksomhed. Netværket er dit forum for videndeling og samtidig stedet, hvor du får indsigt i de nyeste tendenser inden for kundeservice.

Det er et godt netværk, hvor der spares om ledelse og daglige udfordringer, og jeg får idéer til udvikling af mig selv og min afdeling med hjem. Gitte Mark Hofman, Kundeservicechef, Lemvigh-Müller

Evnen til at håndtere kundehenvendelser er i dag af afgørende betydning for kundetilfredsheden og ikke mindst kundeloyaliteten. Mange virksomheder håndterer fortsat kundeservice via mail eller telefon, men kundens forventninger og krav til kundeservice har ændret sig i takt med digitaliseringen.

Kundeservicenetværket er for dig, der ønsker at videreudvikle kundeservicen i din virksomhed. Netværket er et ideelt forum for videndeling og er samtidig stedet, hvor du får indsigt i de nyeste tendenser inden for kundeservice.

Målgruppe

Kundeservicenetværket er et professionelt forum for videndeling mellem kundeservicechefer, call centerchefer og øvrige nøglepersoner, der arbejder med kundeservice på strategisk eller operationelt niveau.

Netværket består bl.a. af medlemmer fra:

Eksempler på kundeservicerelaterede emner

Emnerne i netværksgruppen omfatter ledelsesmæssige såvel som operationelle udfordringer i forbindelse med driften af en kundeservicefunktion; herunder også opgaver af mere strategisk og forretningsudviklende karakter. Emner kan eksempelvis være:

  • Kundetilfredshed selvbetjeningsløsninger
  • Sociale medier og reputation management
  • Kundeservicepolitik
  • Måling af indsats og resultater
  • Medarbejderudvikling og motivation
  • Kundeloyalitet og mersalg
  • Udvikling af strategi - indhold og implementering
  • Servicekultur eller salgskultur

Det er dog op til gruppen at fastlægge emner og indhold til de enkelte møder.

Da interesseområderne i netværket udspringer af  de opgaver og udfordringer vi har i vores respektive virksomheder, så har  vi mulighed for at sparre med hinanden på konkrete problemstillinger, og jeg er ofte taget hjem med en idé til en forbedring i min afdeling. Kirsten Nørkjær, Backoffice Manager, Pressalit

Netværket mødes 4 gange årligt. To gange om året mødes vi på tværs med de andre netværk i DI Handel til fælles netværksdage.

Netværket giver mig en god dialog med personer, der arbejder inden for samme område. Vi sparrer på know-how - for selv om vi er i forskellige brancher er mange af udfordringerne de samme. Winnie M. Kaul-Petersen, Internal Sales Manager, Würth
Hans-Jacob Philipp

Hans-Jacob Philipp

Konsulent

Netværksansvarlig

  • Direkte +45 3377 4804
  • Mobil +45 2491 0580
  • E-mail hjpj@di.dk